Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Jeg har forsøkt alle deodoranter som finnes, men likevell etter noen timer på jobben så lukter det svette av meg. Jeg er en jente på 28 år å svetter ikke mye, men det lukter likevell. Kan noen være så snill å hjelpe meg med noen gode råd om hva jeg kan gjøre.
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=172574
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Tusen takk, fjompe Dette skal jeg prøve.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Hvorfor lukter det så mye av enkelte folks svette da?
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Hvorfor lukter det så mye av enkelte folks svette da? ← Folk er forskjellige, men jeg har hørt at det man spiser kan ha noe å si på enkelte personers svettelukt..
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #6 Skrevet 29. januar 2006 Kanskje de som lukter så mye ikke har et balansert nok kosthold? Jeg vet om en jente som har en forferdelig ekkel lukt når hun har trent, og hun spiser nesten aldri grønnsaker (broccolli, gulrøtter, paprika, sopp, mais, stangselleri, auberginer, squash osc.) Hun har ikke et variert spekter av mat, hun spiser mye det samme hele tidne, kanskje det er grunnen?
Gjest Virvel Skrevet 29. januar 2006 #7 Skrevet 29. januar 2006 Det man spiser setter definitivt smak og lukt på "saftene". Men det er klart at enkelte har kraftigere svettelukt fra naturens side, så det er vel ikke alltid at det er så enkelt som å legge om kostholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå