Bollemy Skrevet 23. november 2023 #1 Del Skrevet 23. november 2023 Hei! gikk gjennom min første spontanabort nå nylig.. og er spent på hvordan syklusen nå fungerer. Når jeg hadde blødningen (pga SA), regnes det som første dag i mens? Eller hvordan vil syklusen min nå fungere. hadde veldig regelmessig mens før graviditet, og likte også å ha styr på syklusen min.. spontanaborten skjedde før uke 12 Er ca 1,5 uke siden blødningene startet. Også varte den i 5 dager. Ca det jeg pleier å ha også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg regnet sa som mensen jeg ble gravid før neste mens rakk å komme! Anonymkode: caef1...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 Nei, en SA blødning er ikke å regne som første dag i ny syklus - iallefall ikke i følge gyn og ivf leger. De regner første syklus fra første menstruasjon etter SA. Og tiden mellom er bare ventetid. Dette fordi det kan varierer veeeeeldi på hvor lang tid kroppen bruker etter en SA. Noen får EL igjen som "normalt" ca 2 uker etter, andre går både 4 og 6 uker før EL kommer. Blødningsperioden mellom SA og første mens er ikke en vanlig syklus. El tester viln f.eks være positive så lenge man har HCG i kroppen, og kan derfor ikke stoles på før man vet at hcg er 0. Man kan jo prøve å bli gravid igjen på første Eggløsning, før første mensen. Ingen hinder der. Bare vanskelig å regne ut, og vite hva som er hva i tiden mellom SA og mensen. Anonymkode: bf531...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå