AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Del Skrevet 23. november 2023 ser de er på tilbud. Lurer litt på fargene, om jeg skal velge brun eller chocolate. Har du prøvd de? fornøyd? Anonymkode: 3f989...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 De er veldig bra 👍🏼 Anonymkode: 208ad...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 De er bra, men kan bli en del mørkere enn det som er vist på pakken. Anonymkode: ca011...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 Ikke uvanlig at farven blir en del mørkere. Har testet mange forskjellige merker. Jeg har brukt hårfarge fra Korres i flere år. Er veldig fornøyd. Dekker godt grå hår også. Blander halve i en glasskål. Har kort hår så trenger ikke å bruke alt på en gang. Bruker vanligvis fargen Chocolate. Anonymkode: ee31b...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Del Skrevet 5. desember 2023 Veldig fornøyd og har brukt dem i flere år. Godt fornøyd med en kjølige fargetoner i askeblond Anonymkode: 4da98...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg er veldig fornøyd. Synes også det er godt å slippe lukten av ammoniakk. Korres har den eneste fargen som kan matche min (pluss dekke de grå hårstråene jeg har fått) og som samtidig holder seg kald i fargetonen. Anonymkode: 01abe...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 25. desember 2023 #7 Del Skrevet 25. desember 2023 Veldig fornøyd med det, og brukt det flere ganger. Blir så fint resultat og holder seg lenge og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå