Gå til innhold

Gravid uke 19.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er andregangs gravid i uke 19. men føler meg ikke noe gravid. Hadde masse kvalme og oppkast første termin men nå føler jeg ikke noe.

har bekkenløsning og ømme pupper, men føler meg helt vanlig ellers.  Og litt ømm nederst i magen, trur det er pga bekkenløsningen.   Er dette normalt?  Blir jo selvfølgelig litt nervøs.  Skal på ultralyd til onsdagen, er redd for å se et foster som ikke lever.  Andre som også har følt det sånn og alt var bra med barnet?  

Anonymkode: 702a4...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i uke 18 med null symptomer annet enn veldig kortvarig ligamentsmerter. 

Anonymkode: f703f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Betryggende å høre😁 slipper jeg å stresse med at det er no galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke livmoren enda? Den skal ha kommet over bekkenet for lenge siden 

Anonymkode: fb408...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Jeg hadde ingen symptomer på den tiden. Kjente antydning til liv bare, men det er individuelt når det kommer hos folk. 

Anonymkode: cac7d...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner du ikke livmoren enda? Den skal ha kommet over bekkenet for lenge siden 

Anonymkode: fb408...d09

Hei. Jo jeg kjenner livmoren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Jeg hadde ingen symptomer på den tiden. Kjente antydning til liv bare, men det er individuelt når det kommer hos folk. 

Kjenner bare litt bobler innimellom men sjeldent.  Tenker det kan være babyen.    Har jo glemt alt fra forrige svangerskap føler jeg😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner bare litt bobler innimellom men sjeldent.  Tenker det kan være babyen.    Har jo glemt alt fra forrige svangerskap føler jeg😜

Det var bobler for meg i den uka også ☺️ det er sikkert baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde ganske flat mage frem til uke 21, og kjente omtrent ingen bevegelse noen gang. På alle ultralyden sov ungen. Etter uke 22 ble han plutselig veldig aktiv og det kjentes ut som jeg hadde noe trekant i livmoren hele tida. Var kvalm mesteparten av tida med første, men ikke med andre, pga blodtypen til barnet, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avsporing her, men jeg tror ikke jeg kjenner noen bevegelser enda. Hvordan føles disse boblene.. må jeg fokusere for å kjenne de eller overrasker de litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avsporing her, men jeg tror ikke jeg kjenner noen bevegelser enda. Hvordan føles disse boblene.. må jeg fokusere for å kjenne de eller overrasker de litt?

Jeg kjente de i uke 18. satt i senga fremoverbøyd så det ble litt press på magen (var ikke for å kjenne babyen at jeg satt slik). Plutselig kunne jeg kjenne noe som var litt som små bobler/kiling. Veldig spesielt 😅 

Anonymkode: da645...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Helt i starten klarte jeg ikke skille det og vanlig luft 🙈. Litt som lett leamus til tider og. De overrasket meg ikke, måtte fokusere for å få med meg de på tidligste stadiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...