AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Del Skrevet 23. november 2023 I dag skal urnen til min kjæreste settes ned, og jeg har ordnet med prest som skal være med oss slik at det blir litt mer høytidelig. Da min elskede ble bisatt for snart 5 uker siden, var jeg i sjokk og traumatisert, og forstod ikke hvorfor jeg var i bisettelsen, og heller ikke at han lå i kisten i kirken. Jeg var helt fjern og gråt ikke en tåre . Jeg kjenner at i dag blir det mye verre, fordi nå begynner det å synke inn at noe har skjedd med han og at han ikke kommer tilbake, og jeg gruer meg noe helt grusomt til når urnen senkes ned i jorden og det blir lagt jord oppå. Gi meg styrke🙏❤ Anonymkode: 10a6f...d54 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 Huff så trist 💔 Anonymkode: 9c078...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 Sender deg en klem♥️ Har vært gjennom det samme i år..😢 Anonymkode: 9f1be...113 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå