AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Synes du det er god beliggenhet? Jeg synes egentlig ikke det er så dumt. Ganske greit å komme seg dit. Men litt komisk at Aker sykehus egentlig skulle legges ned for noen år siden og nå blir det både sykehus og legevakt. Anonymkode: a27e5...846
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 jeg trodde det har skjedd veldig veldig lenge siden. Det er flere år siden jeg bodde i Oslo, og da var det allerede stengt i Storgata, den ene gangen vi dro dit med barnet, og vi måtte dra til Aker. Anonymkode: bd1c1...08d
Tobias001 Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Veldig bra! Er jo fryktelig knotete å komme seg til Storgata med bil!
Frk Midnattsol Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg trodde det har skjedd veldig veldig lenge siden. Det er flere år siden jeg bodde i Oslo, og da var det allerede stengt i Storgata, den ene gangen vi dro dit med barnet, og vi måtte dra til Aker. Anonymkode: bd1c1...08d Vel, tror egentlig ikke Legevakta i Oslo sentrum noen gang har holdt dørene stengt på den 124 årene de var i Storgata. Vært en del om det på tv i forbindelse med nyåpningen. Selv når det under krigen havnet en udetonert bombe eller noe slikt rett i nærheten, holdt de åpent. Vet at de enkelte ganger har sendt, spesielt småbarnsforeldre, opp til legevakta på Aker fordi ventetiden der har vært kortere. Legevakta på Aker stenger om natten, og mangler en del utstyr (røntgen og slikt) som de hadde i Storgata. Har jobbet på legevakta i Storgata, og må si at den bygningsmassen ikke er egnet for å jobbe lange vakter. Det er store bygningsmessige utfordringer, og var veldig nedslitt. Trange ganger, små rom, dårlig lufting osv, så det at det nå er kommet en ny og mer effektiv legevakt i Oslo, er bare helt fantastisk 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå