Gå til innhold

Tenne på brukte truser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skammer meg litt over at jeg tenner på å sniffe litt på brukte kvinnetruser, er det ekkelt? Hva tenker dere kvinner om det? Noen menn her som også liker det? 

Anonymkode: 71741...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er tennende med det?

Mange kvinner har utflod og jeg synes ikke det er spesielt delikat nei.

Anonymkode: 5f764...bdf

• Nyttig 1
Skrevet

Det lukter reker

Anonymkode: be353...d32

Skrevet

Trodde du mente tenne (sette fyr på) brukte truser. Men nei…bare en grisefant som liker å lukte på truser fulle av dritt. 

Anonymkode: c2e33...812

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det lukter reker

Anonymkode: be353...d32

Da er det en sur mus. En sunn og frisk mus lukter ikke noe spesielt.

Anonymkode: 3aa9c...011

Skrevet

om jeg noen gang blir arbeidsledig eller renten går så høyt at jeg ikke kan sette mat på bordet kan di få kjøpe trusene mine... 

Anonymkode: 84567...654

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Verdien i en dametruse, for en mann, ligger i at den er brukt selvsagt. Hvilken interesse har en ny ubrukt truse? 

Anonymkode: 0af5d...5b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Verdien i en dametruse, for en mann, ligger i at den er brukt selvsagt. Hvilken interesse har en ny ubrukt truse? 

Anonymkode: 0af5d...5b3

Det kunne jo hende at han likte å gå med den selv?

Anonymkode: df0cf...d11

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skammer meg litt over at jeg tenner på å sniffe litt på brukte kvinnetruser, er det ekkelt? Hva tenker dere kvinner om det? Noen menn her som også liker det? 

Anonymkode: 71741...820

Dette er jo veldig vanlig...Damteruser (brukte altså)  inneholder jo feromoner.Feromoner er et stoff som tenner menn. Vagina skiller ut feromoner på en naturlig måte, det er derfor jenter blant annet må bruke truseinnlegg. Vagina er er en selvrensende kroppsdel....Sånn til opplysning 😃

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en kvinne som sikkert må selge unna litt truser, jeg er en hormonell om ammende kvinne med baby som går rundt å tar knipeøvelser når jeg husker, men det har hendt at jeg har nøset og skvetta bittelitt, bare dråper, vil du ha disse? Må kjøpe nytt har og begynt å bli slankere etter fødsel

dirty mom

Anonymkode: 07fec...d98

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en kvinne som sikkert må selge unna litt truser, jeg er en hormonell om ammende kvinne med baby som går rundt å tar knipeøvelser når jeg husker, men det har hendt at jeg har nøset og skvetta bittelitt, bare dråper, vil du ha disse? Må kjøpe nytt har og begynt å bli slankere etter fødsel

dirty mom

Jeg hadde kjøpt disse 😃

Anonymkode: ef282...e6b

Skrevet

Dette er ikke riktig vel bevart. Nå er det ut av Kvinneguiden!

Skrevet
Hoia skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke riktig vel bevart. Nå er det ut av Kvinneguiden!

Sa Mr. Woke 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sa Mr. Woke 

Gud, så ekkelt! 

Skrevet

...Nei, forresten....Mister Woke, mister Anti-alt....Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesus....Er det mulig å bli støtt over noe så enkelt og banalt?

Skrevet

...Nei, forresten....Mister Woke, mister Anti-alt....Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesus....Er det mulig å bli støtt over noe så enkelt og banalt?

Fremmede folks truser?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde kjøpt disse 😃

Gjør det noe at jeg har brukt de når jeg var skikkelig høggravid og måtte bytte truse flere ganger om dagen for man har så mye utflod ved graviditet

• Nyttig 1
Skrevet

Gjør det noe at jeg har brukt de når jeg var skikkelig høggravid og måtte bytte truse flere ganger om dagen for man har så mye utflod ved graviditet

Hahaha!

Alle har utflod, det er et sunnhetstegn! Truseinnlegg irriterer. Men jeg ville ikke gravd nesa mi ned i fremmede folks truser. 

Kanskje du skal begynne å sniffe neglelakk i stedet?

Nå er det ut av Kvinneguiden!

Skrevet
Hoia skrev (19 minutter siden):

Hahaha!

Alle har utflod, det er et sunnhetstegn! Truseinnlegg irriterer. Men jeg ville ikke gravd nesa mi ned i fremmede folks truser. 

Kanskje du skal begynne å sniffe neglelakk i stedet?

Nå er det ut av Kvinneguiden!

Ja du får logge deg av, kanskje ikke klikke inn på tråder på kg som du ikke liker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja du får logge deg av, kanskje ikke klikke inn på tråder på kg som du ikke liker.

Masse avviker-personligheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...