Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 (endret) En pakke sigaretter om dagen = 600 sigaretter Resultatet er triste greier. Burde ha blitt totalforbudt! For dem som røyker hver dag; kommer du til å fortsette etter å ha sett dette her? Vil du dine lunger, hele kroppen og omgivelsene så vondt? Endret 23. november 2023 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 De som røyker vet konsekvensene av det, og vil forsette å røyke uansett. Alle vet en ødelegger lungene og kan du tidligere, men det røykes i veg for det. Anonymkode: 8cc11...67d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 De som røyker er mindre intelligente, så de kommer ikke til å forstå omfanget uansett. Anonymkode: 02088...01f 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De som røyker vet konsekvensene av det, og vil forsette å røyke uansett. Alle vet en ødelegger lungene og kan du tidligere, men det røykes i veg for det. Anonymkode: 8cc11...67d Akkurat som med mat og overvekt. Anonymkode: f9cc6...d90 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): En pakke sigaretter om dagen = 600 sigaretter Resultatet er triste greier. Burde ha blitt totalforbudt! For dem som røyker hver dag; kommer du til å fortsette etter å ha sett dette her? Vil du dine lunger, hele kroppen og omgivelsene så vondt? Det er jo ikke helt riktig, lungene jobber med å bli kvitt all denne tjæren og driten selv, og flimmerhårene vokser tilbake over natta, derfor man hoster så jævlig om morgenen som røyker. Og når en slutter å røyke så vil lungene ha renset seg i stor grad bare noen dager/uke etterpå. Jeg røkte i 13 år, sluttet, løper nå maraton og lungekapasiteten min er bedre enn før jeg startet. Men jeg er enig i at det er farlig, dumt, og skader. Anonymkode: 9ae0b...c40 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 Staten tjener enormt på av vi røyker, så noe forbud blir det ikke. Jeg røyka i 15 år og sluttet for 18 år siden. Anonymkode: dc860...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå