Gå til innhold

Trenger man saueskinn eller lignende når man har Voksi Urban?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at den har innebygd ullunderlag, så det blir vel kanskje litt for varmt med skinn også?

Anonymkode: da255...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det står at den har innebygd ullunderlag, så det blir vel kanskje litt for varmt med skinn også?

Du trenger ikke skinn i tillegg nei. Jeg har hatt den posen til alle barna mine og den er helt super!

Anonymkode: e08f0...d73

Skrevet

Det blir ikke nødvendigvis varmere, men å ha et saueskinn under kan gjøre vognen lunere og mykere. Jeg hadde saueskinn uten hull under Voksiposen i liggedelen og så saueskinn med hull i sittedelen

Anonymkode: 4b8ed...aa5

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du trenger ikke skinn i tillegg nei. Jeg har hatt den posen til alle barna mine og den er helt super!

Anonymkode: e08f0...d73

Så bra! Kjøpte den som pose nr. 2 nå når den andre posen er i barnehagen, men tror egentlig at denne er bedre enn Easygrowen vi har fra før 😅 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det blir ikke nødvendigvis varmere, men å ha et saueskinn under kan gjøre vognen lunere og mykere. Jeg hadde saueskinn uten hull under Voksiposen i liggedelen og så saueskinn med hull i sittedelen

Mulig vi heller kjøper en til minimizer da, det er jo ei pute og fungerer fint som isolerende lag 😊

Skrevet

Trenger ikke begge deler nei. 

Anonymkode: f901d...fcd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så bra! Kjøpte den som pose nr. 2 nå når den andre posen er i barnehagen, men tror egentlig at denne er bedre enn Easygrowen vi har fra før 😅 

Mulig vi heller kjøper en til minimizer da, det er jo ei pute og fungerer fint som isolerende lag 😊

Ja, det blir mye av det samme. 😊

Skrevet

Vi har aldri hatt saueskinn til noen av våre, og de har brukt Voksi Urban. 

Har det vært ekstra kaldt har vi gjerne lagt et ullpledd i bunnen av vognen for å gjøre det lunere, men posen holder egentlig i seg selv. 

Anonymkode: 3de65...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...