AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Det står at den har innebygd ullunderlag, så det blir vel kanskje litt for varmt med skinn også? Anonymkode: da255...680
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det står at den har innebygd ullunderlag, så det blir vel kanskje litt for varmt med skinn også? Anonymkode: da255...680 Du trenger ikke skinn i tillegg nei. Jeg har hatt den posen til alle barna mine og den er helt super! Anonymkode: e08f0...d73
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Det blir ikke nødvendigvis varmere, men å ha et saueskinn under kan gjøre vognen lunere og mykere. Jeg hadde saueskinn uten hull under Voksiposen i liggedelen og så saueskinn med hull i sittedelen Anonymkode: 4b8ed...aa5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du trenger ikke skinn i tillegg nei. Jeg har hatt den posen til alle barna mine og den er helt super! Anonymkode: e08f0...d73 Så bra! Kjøpte den som pose nr. 2 nå når den andre posen er i barnehagen, men tror egentlig at denne er bedre enn Easygrowen vi har fra før 😅 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det blir ikke nødvendigvis varmere, men å ha et saueskinn under kan gjøre vognen lunere og mykere. Jeg hadde saueskinn uten hull under Voksiposen i liggedelen og så saueskinn med hull i sittedelen Anonymkode: 4b8ed...aa5 Mulig vi heller kjøper en til minimizer da, det er jo ei pute og fungerer fint som isolerende lag 😊 Anonymkode: da255...680
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Trenger ikke begge deler nei. Anonymkode: f901d...fcd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så bra! Kjøpte den som pose nr. 2 nå når den andre posen er i barnehagen, men tror egentlig at denne er bedre enn Easygrowen vi har fra før 😅 Mulig vi heller kjøper en til minimizer da, det er jo ei pute og fungerer fint som isolerende lag 😊 Anonymkode: da255...680 Ja, det blir mye av det samme. 😊 Anonymkode: 4b8ed...aa5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Skrevet 23. november 2023 Vi har aldri hatt saueskinn til noen av våre, og de har brukt Voksi Urban. Har det vært ekstra kaldt har vi gjerne lagt et ullpledd i bunnen av vognen for å gjøre det lunere, men posen holder egentlig i seg selv. Anonymkode: 3de65...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå