AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Samboeren min chatter masse med ei dame. De forteller hverandre hva de liker, hva de vil gjøre med hverandre, hvor lyst de har på hverandre og hva de fantaserer om. Mannen har også sendt bilder av seg selv (både når han har vært alene og mens jeg og barna har vært i naborommet) og videoer. Han har bedt henne om å gjøre det samme, men hun vil ikke. Forstår også at de har møttes med jevne mellomrom over tid. Chatten inneholder detaljerte beskrivelser over hva de da har gjort. Jeg orker ikke tenke på det en gang. Hvorfor er han sammen med meg når han har det så mye deiligere med henne? Anonymkode: 0d7d5...726
SPOCA Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Synes du spør feil spørsmål; hvorfor er du sammen med en fyr som holder på slik? Dette er utroskap, dette ville jeg ikke giddet. 7 7
Gjest ufiltrert Skrevet 23. november 2023 #3 Skrevet 23. november 2023 Du er vel avvisende(?) så da søker man seg videre for å få dekket sine behov.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Du mener vel eksen din? Anonymkode: 93209...1f3 8 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Fant det ut i går og er i sjokk. Har ikke konfrontert han ennå og hørt hans forklaring. Må summe meg litt, for dette må vi snakke om på en «voksen» måte. TS Anonymkode: 0d7d5...726 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 ufiltrert skrev (56 minutter siden): Du er vel avvisende(?) så da søker man seg videre for å få dekket sine behov. Ja, bare legg skylden på kvinnen. Sikkert hennes feil at samboeren totalt mangler impulskontroll og respekt. Anonymkode: 95f3e...76c 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, bare legg skylden på kvinnen. Sikkert hennes feil at samboeren totalt mangler impulskontroll og respekt. Anonymkode: 95f3e...76c Ofte er det mer komplekst enn skurk/helt, men ja den som er utro må ta et selvstendig ansvar for sine valg. Anonymkode: 6ac9f...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #8 Skrevet 23. november 2023 Det er ikke bare en ting som gjør at dette kan skje i ett forhold. Det betyr ikke at det er din feil, men dynamikken mellom dere to stemmer ikke. Derfor søker han spenning andre steder. Han har dårlig impulskontroll samt mangler de rette følelsene for deg. Klart det er ufattelig dårlig gjort og jeg skjønner godt du spør deg selv hvorfor i alle dager han ikke bare gjør det slutt. Har dere barn sammen, ett helt liv, så kan det være vanskelig å bryte med det kun fordi man kjeder seg. Så han tar kanskje ett egoistisk og moralsk dårlig valg, fordi han tenker det er bedre enn å ødelegge hele familien. Han hadde neppe planer om å bli oppdaget, men helt smart er han jo ikke som holder på sånn. Anonymkode: b3d96...504
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #9 Skrevet 23. november 2023 Han kjeder seg og søker spenning. Dette bidrar til at han holder ut med deg og barna. Snakke med han om dette ser jeg som meningsløst. Han kommer til å nekte, eller det er ingenting «seriøst» og skal kutte kontakten med henne, «siden du vil det» her er det bare å gi den informasjonen at du vet, og at du vil avslutte forholdet. Ingen diskusjon! jeg oppdaget dette med min nå x samboer. Tenkte på det i 3 mnd, gav informasjon, og bestilte time til mekling, og sa vi ikke skulle bo med hverandre mer. Dette må du ikke finne deg i TS! Anonymkode: 4c491...3a6 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #10 Skrevet 23. november 2023 Er du snill med han ellers, engasjert i sex og samliv – og alltid villig til å eksprimentere – og utforske nye og spennande ting sammen med han? Gjør du innsats i holde liv i forholdet med ta initiativ til å gå på date? Eller har du dumpet han, uten å gi beskjed men samtidig ønsker du å bo sammen med han av praktiske grunner og for å du vil ikke være hun fraskilte dama? Anonymkode: f8f0a...c33
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #11 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fant det ut i går og er i sjokk. Har ikke konfrontert han ennå og hørt hans forklaring. Må summe meg litt, for dette må vi snakke om på en «voksen» måte. TS Anonymkode: 0d7d5...726 Han kommer neppe til å snakke om dette på en voksen måte, for han er ikke voksen ennå. Unggutten leker seg på ungguttrommet når ingen ser og det er veldig spennende. Se han som han er og la han gå. Anonymkode: fc516...b24 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #12 Skrevet 23. november 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er han sammen med meg når han har det så mye deiligere med henne? Han tørr vel ikke å ta samtalen med deg da. Er jo "mye greier" å måtte bryte opp samlivet og familien.. Så da lar man vær, også er man utro istedenfor. Det er ihvertfall ett ganske standard svar fra menn som er utro. Anonymkode: aa04b...0a8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #13 Skrevet 23. november 2023 God klem til deg ts ❤️ Noe så grusomt! Ønsker du å snakke med han om det? Mitt råd, bruk litt tid på å tenke over om du kunne tilgitt dette eller ei. Hvis du lander på at forholdet er ødelagt for alltid, så sparer du deg mye sorg med å bare fortelle at du vet han har vært utro, alt annet er irrelevant, du ønsker ingen forklaring fra han, men pakk dine ting å reis (eller omvendt, alt etter som). Uansett slår du opp med han, så vil du bli usikker ut i fra det han sier til deg, eller han kan ende opp med å gi den informasjon du absolutt ikke trenger når du skal gå videre med livet ditt. Ønsker du derimot å se om forholdet skal reddes, gi han beskjed at du vet om utroskapen. Be han kvitte seg med dette mennesket asap. Be han gjerne reise bort en uke eller to slik at du får samlet deg i fred. IKKE be om noe informasjon, for din egen del. Det vil plage deg mer enn noe annet. Si til han at du ikke ønsker å høre noe om henne, og la han finne ut den tiden han er borte hvordan han kan løse dette. Ikke ha kontakt mens han er borte. La han sitte alene med tankene sine og kjenne på hvordan det føles å miste deg. Hva du ønsker å gjøre er helt opp til deg, det er ditt forhold og ingen her eller andre skal fortelle deg hvorfor han har vært utro eller at du må avslutte det! Lykke til ❤️ Anonymkode: 3a563...4bd 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #14 Skrevet 23. november 2023 Dette er kanskje litt sketchy av meg å si, men om du ikke har fortalt han det enda, er det muligheter for deg også om du vil ha dem. Vil du bo med han? Om ja, er du fornøyd med sexlivet? Om nei, kanskje du også skal finne noen på si? Han er utro og ikke verdt lojaliteten din, om det er noe i deg som savner andre menn, så har du all rett til å gjøre noe med det og fortsette å være med han uten dårlig samvittighet. Anonymkode: f97cc...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #15 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samboeren min chatter masse med ei dame. De forteller hverandre hva de liker, hva de vil gjøre med hverandre, hvor lyst de har på hverandre og hva de fantaserer om. Mannen har også sendt bilder av seg selv (både når han har vært alene og mens jeg og barna har vært i naborommet) og videoer. Han har bedt henne om å gjøre det samme, men hun vil ikke. Forstår også at de har møttes med jevne mellomrom over tid. Chatten inneholder detaljerte beskrivelser over hva de da har gjort. Jeg orker ikke tenke på det en gang. Hvorfor er han sammen med meg når han har det så mye deiligere med henne? Anonymkode: 0d7d5...726 Tulleinnlegg.... Anonymkode: 430f9...ac7 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #16 Skrevet 23. november 2023 Ser det er flere her som legger skyld på deg ts, eller legger skyld på at det er noe feil mellom deg og denne mannen i forholdet deres. Og jeg vil bare si at aller MEST SANNSYNLIG er det ikke pga. deg og heller ikke pga. noe du har gjort eller ikke gjort. Det er fordi denne mannen er en utro, egoistisk drittsekk. Noen ganger er folk bare jævlige. Anonymkode: cefb0...45a 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #17 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samboeren min chatter masse med ei dame. De forteller hverandre hva de liker, hva de vil gjøre med hverandre, hvor lyst de har på hverandre og hva de fantaserer om. Mannen har også sendt bilder av seg selv (både når han har vært alene og mens jeg og barna har vært i naborommet) og videoer. Han har bedt henne om å gjøre det samme, men hun vil ikke. Forstår også at de har møttes med jevne mellomrom over tid. Chatten inneholder detaljerte beskrivelser over hva de da har gjort. Jeg orker ikke tenke på det en gang. Hvorfor er han sammen med meg når han har det så mye deiligere med henne? Anonymkode: 0d7d5...726 Nå pirrer du kikker-hangen min ordentlig her. Hva skrev de til hverandre? Kanskje noe jeg kan bruke på kona? Anonymkode: f987d...99c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #18 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han kommer neppe til å snakke om dette på en voksen måte, for han er ikke voksen ennå. Unggutten leker seg på ungguttrommet når ingen ser og det er veldig spennende. Se han som han er og la han gå. Anonymkode: fc516...b24 Herregud så nedlatende folk er. Han bare kjeder seg etc.. Enn å snakke sånn om andre mennesker! Det er mange grunner til at folk er utro, folk er gjerne komplekse og sammensatte... Når man har barn med noen, er man ofte i et parforhold på overtid, og denne overtiden er vanskelig!... Han vil egentlig ikke være o forholdet,men vil ikke svikte familien. Det er hverken barnslig eller noen som kun ser etter spenning... Anonymkode: f48a5...32f 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #19 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor er han sammen med meg når han har det så mye deiligere med henne? Anonymkode: 0d7d5...726 Hvorfor velge når han får begge delene? Du fikser barn og hus for han mens han sexchatter med andre. Bare du som her avgjør om han faktisk må ta et endelig valg. Anonymkode: 17435...e26
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #20 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå pirrer du kikker-hangen min ordentlig her. Hva skrev de til hverandre? Kanskje noe jeg kan bruke på kona? Anonymkode: f987d...99c Noe sier meg at du også holder på sånn🙃 Anonymkode: e6071...948 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå