KallePils Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 (endret) Mange kvinner her på Singelliv og dating uttrykker frustrasjon over at menn vegrer seg for "noe seriøst". Vel: Det pågår i øyeblikket en veldig instruktiv diskusjon i "naboforumet" Samliv og kjærlighetsrelasjoner (se lenke nederst i innlegget). Og denne diskusjonen bør virkelig leses! «og værst av alt, en mann som trenger mye bekreftelse, nærhet og sex», kan vi lese allerede i første setning i HI. "Værst av alt", faktisk. Ja, har du hørt noe så fryktelig? Men se på svarene! Les diskusjonen nøye. Les hvert enkelt innlegg. Se hvilke forslag som havner på bordet, og få med deg hva slags holdninger som kommer frem. Jeg er ikke i et øyeblikks tvil om at jeg som mann om nødvendig hadde gnagd av meg armen for å unnslippe et slikt helvete. Hva slags mann med valgmuligheter og det minste snev av vett og forstand i behold er villig til å risikere en slik tilværelse? Og dette skal han avstå fra andre kvinner for? Beklager, damer, men dere er ganske enkelt ikke koneemner. Dere minner faktisk mer om nedgravde landminer. Selvsagt synd for de få bra damer som eventuelt fremdeles måtte finnes der ute. Men nå er vi der at 99% ødelegger for resten. Dere er ikke verdt risikoen. Endret 23. november 2023 av KallePils 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Orker ikke svare på dette. Anonymkode: 5a02e...2ff 3
remix2020 Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 … og norske damer lurer på hvorfor norske menn velger å finne seg filippinsk eller thailandsk dame?🤔 1
Gjest ufiltrert Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Her glemmer du KallePils at i den familien as er det garantert ikke noe likestilling i arbeid og ansvar for familien as (aka ungene, maten, huset) selv om begge jobber 100% Såeh. Der faller påstanden din. Du bygger en tråd om "hvorfor vi har vansker med å forplikte oss" på hearsay. Når jeg skulle egentlig ville si at det kommer bare på EN ting: om vi vil ha dama eller ikke.
KallePils Skrevet 23. november 2023 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2023 ufiltrert skrev (1 minutt siden): Her glemmer du KallePils at i den familien as er det garantert ikke noe likestilling i arbeid og ansvar for familien as (aka ungene, maten, huset) selv om begge jobber 100% Såeh. Der faller påstanden din. Du bygger en tråd om "hvorfor vi har vansker med å forplikte oss" på hearsay. Når jeg skulle egentlig ville si at det kommer bare på EN ting: om vi vil ha dama eller ikke. "Påstanden" min "faller" ikke på at du antar ett eller annet ut fra fri fantasi. Beklager, men det fungerer ikke slik. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Skrevet 23. november 2023 remix2020 skrev (11 minutter siden): … og norske damer lurer på hvorfor norske menn velger å finne seg filippinsk eller thailandsk dame?🤔 Er det noen som lurer på det? Ikke som jeg vet om. Alle vet hvorfor menn kjøper seg damer fra Asia. Anonymkode: 6c7ec...63d 1
Gjest ufiltrert Skrevet 23. november 2023 #8 Skrevet 23. november 2023 5 minutter siden, KallePils said: "Påstanden" min "faller" ikke på at du antar ett eller annet ut fra fri fantasi. Beklager, men det fungerer ikke slik. Er vel ett ganske velkjent fenomen det, "konematerialet" skal såklart ta seg av hele huset, daglige matlagning, og unger mens mannen nei han har så viktig jobb atte han slipper sånt vøtt. Ække sånn du vil ha det da?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #9 Skrevet 23. november 2023 Den tråden handler om ei dame som er dønn sliten og ikke klarer å sette grenser. Og som bor med en mann som ikke tilrettelegger for at hun får hvile. De fleste rådene i tråden går ut på at hun skal gjøre som de fleste menn helt naturlige gjør; sørge for pauser i hverdagen. Sånn at hun kan bli "kvalitetsdame" med overskudd til bla sex. Her i huset er det mannen som må hvile før han har overskudd til sex (jeg trenger bare at vi er i samme rom). Jeg kommer ingen vei med å synes det er grusomt at han trenger alenetid. Anonymkode: 99229...195 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #10 Skrevet 23. november 2023 Utdyp litt mer om hva du mener et «konemateriale» er? Anonymkode: 21f0c...7b6 1
Gjest Osenua Skrevet 23. november 2023 #11 Skrevet 23. november 2023 ufiltrert skrev (40 minutter siden): Her glemmer du KallePils at i den familien as er det garantert ikke noe likestilling i arbeid og ansvar for familien as (aka ungene, maten, huset) selv om begge jobber 100% Bevis det
remix2020 Skrevet 23. november 2023 #12 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er det noen som lurer på det? Ikke som jeg vet om. Alle vet hvorfor menn kjøper seg damer fra Asia. Anonymkode: 6c7ec...63d De som kjøper seg damer fra Asia er kun ute etter sex. Det er ikke de jeg tenkte på🙄. Norske oppegående menn vil ha ei dame som faktisk ønsker seg en god og snill mann. Finner de ikke den dama i Norge, finner de den dama i utlandet. At en mann trenger nærhet og sex er naturlig. Det tror jeg de fleste damer også trenger. Tror nok de fleste norske menn også bidrar i hjemmet, med husarbeid, unger og matlaging. Jeg har aldri hatt dame fra Asia, men kjenner flere som har funnet kjærligheten med dame derfra og de sier de aldri har hatt det bedre. Når jeg snakker med konene deres, har de det bra også, skryter av mannen sin og sier de har det bra☺️ 1 1 1
KallePils Skrevet 23. november 2023 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2023 remix2020 skrev (29 minutter siden): Norske oppegående menn vil ha ei dame som faktisk ønsker seg en god og snill mann. Korrekt. 1
KallePils Skrevet 23. november 2023 Forfatter #14 Skrevet 23. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Utdyp litt mer om hva du mener et «konemateriale» er? Anonymkode: 21f0c...7b6 Redegjort for i den andre tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1727855-er-så-lei-av-a4-livet-får-aldri-egentid/?do=findComment&comment=33327670 (Innlegg #115) Endret 23. november 2023 av KallePils
Helene Skrevet 23. november 2023 #15 Skrevet 23. november 2023 Ts har en merkelig forklaring. Jeg spør meg selv noen ganger. Hvorfor ønsker ikke menn å forplikte deg ovenfor en dame. De ønsker barn. Å få et barn er den største forpliktelsen over alt. Dette tenker jeg da.
KallePils Skrevet 23. november 2023 Forfatter #16 Skrevet 23. november 2023 Helene skrev (2 minutter siden): Ts har en merkelig forklaring. Jeg spør meg selv noen ganger. Hvorfor ønsker ikke menn å forplikte deg ovenfor en dame. De ønsker barn. Å få et barn er den største forpliktelsen over alt. Dette tenker jeg da. Hva slags liv tror du far og barn får dersom mor har den mentaliteten som kommer til overflaten i tråden jeg henviser til? Og da mener jeg altså ikke bare TS, men det vi kan lese på side etter side etter side av svar fra andre kvinner? Man bør rett og slett ikke stifte familie med slike. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #18 Skrevet 23. november 2023 Dette er en forklaring på at DU ikke vil forplikte deg. Du vil pule rundt, og det er helt greit. Vi andre er i etablerte forhold med menn som har forpliktet seg til oss, vi har barn og samliv. Noe vi vil fortsette å ha når du sitter der som 60-åring og oppdager at ingen vil pule deg lenger. Anonymkode: c4ce3...40c 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #19 Skrevet 23. november 2023 Tja, mange menn ønsker ikke å forplikte seg fordi de har det fint alene. Mange andre menn savner noen å dele livet med og de forplikter seg gjerne. Det finnes ikke en eneste utslitt småbarnsmor som ikke trenger egentid. At du ikke forstår dette som den mest naturlige ting i verden illustrerer jo hvorfor du ikke egner deg til ett forpliktende forhold med ett annet menneske. Det er ikke damenes feil at du ikke strekker til. Anonymkode: 1251c...784 6 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #20 Skrevet 23. november 2023 3 hours ago, remix2020 said: Jeg har aldri hatt dame fra Asia, men kjenner flere som har funnet kjærligheten med dame derfra og de sier de aldri har hatt det bedre. Når jeg snakker med konene deres, har de det bra også, skryter av mannen sin og sier de har det bra Kvalitetdamer som gir kvalitetsforhold. Norske damer har ofte en agenda mot slike damer. Som oftest av rent egoistisk grunner. Anonymkode: f1f4b...8a5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå