Gå til innhold

17 års aldersforskjell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en superfin fyr gjennom jobb, vi har bare en helt fantastisk kjemi, og har hengt en del sammen også utenfor jobb, alltid kun som venner, vi har mange felles int og alltid har mye å prate om. 

Må ærlig innrømme at jeg er rimelig betatt av denne mannen, og han gir utrykk for det samme, problemet er bare at det er 17 års aldersforskjell mellom oss, han er yngst..når det har vært alkohol med i bildet, er det en elektrisk stemning mellom oss som også alle andre rundt legger merke til, men aldri skjedd noe mere enn å prate om hvor godt vi liker hverandre.

Hvor stor aldersforskjell er for mye? Må også ærlig innrømme at jeg tenker mye på hva andre hadde ment om dette. Vet at om noe hadde skjedd mellom oss så hadde det blitt en snakkis, både på jobb og blant venner. Vet ikke helt hvordan håndtere dette heller,er redd for å  miste de gode samtalene og vennskapet jeg setter så høyt.

Anonymkode: ff5ee...0eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har møtt en superfin fyr gjennom jobb, vi har bare en helt fantastisk kjemi, og har hengt en del sammen også utenfor jobb, alltid kun som venner, vi har mange felles int og alltid har mye å prate om. 

Må ærlig innrømme at jeg er rimelig betatt av denne mannen, og han gir utrykk for det samme, problemet er bare at det er 17 års aldersforskjell mellom oss, han er yngst..når det har vært alkohol med i bildet, er det en elektrisk stemning mellom oss som også alle andre rundt legger merke til, men aldri skjedd noe mere enn å prate om hvor godt vi liker hverandre.

Hvor stor aldersforskjell er for mye? Må også ærlig innrømme at jeg tenker mye på hva andre hadde ment om dette. Vet at om noe hadde skjedd mellom oss så hadde det blitt en snakkis, både på jobb og blant venner. Vet ikke helt hvordan håndtere dette heller,er redd for å  miste de gode samtalene og vennskapet jeg setter så høyt.

Gi det en sjanse, ikke bry deg opp om hva andre synes eller mener om det. Det er ikke alltid så lett å finne noen du liker som liker deg tilbake, synd å miste det 😅

Endret av Castor Troy
  • Liker 1
Gjest ufiltrert
Skrevet

Her er det 20 imellom og ingen av oss bryr oss om hva saueflokken mener.

Skrevet
ufiltrert skrev (41 minutter siden):

Her er det 20 imellom og ingen av oss bryr oss om hva saueflokken mener.

Skal du farte rundt på forumet og beskylde "saueflokken" for ting i hvert eneste innlegg? Tror du har hengt deg litt opp i det ordet, eller så prøver du å fremstille deg selv som den eneste her som "greier å tenke sjøl". Og det er du så kry av at du må dele ordet saueflokk i alle innlegg.

Ro ned. 

Anonymkode: f75ed...e3b

• Liker 2
Gjest ufiltrert
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal du farte rundt på forumet og beskylde "saueflokken" for ting i hvert eneste innlegg? Tror du har hengt deg litt opp i det ordet, eller så prøver du å fremstille deg selv som den eneste her som "greier å tenke sjøl". Og det er du så kry av at du må dele ordet saueflokk i alle innlegg.

Ro ned. 

Anonymkode: f75ed...e3b

Neurotypisk = sau.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke noe sjakktrekk. Det koster mer enn det smaker. Kanskje en dårlig selvtillit som lurer deg?

Anonymkode: 02bb7...a06

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke noe sjakktrekk. Det koster mer enn det smaker. Kanskje en dårlig selvtillit som lurer deg?

Anonymkode: 02bb7...a06

Nei, om det er noe jeg absolutt ikke sliter med så er det en dårlig selvtillit.

Kan lett innrømme at jeg har tenkt over hvor lurt dette er innerst inne, sånn ca  hundre ganger, og at om aldersforskjellen ikke hadde vært så stor så hadde jeg bare kjørt på 

Skrevet

Er det bare meg eller er det stadig innlegg om stor aldersforskjell ‘andre veien’ for tiden? Minst en i uka.
Anbefaler å bruke søkemotoren🙂

Når det er sagt, så er det 12 år mellom samboer og meg, der jeg som kvinne er eldst🙂 Vi har vært sammen i 8 år og har barn. Gidder ikke å legge ut hele storyen enda en gang, men send meg gjerne et spørsmål her, så skal jeg svare så godt jeg kan om det er noe du lurer på🌸

Anonymkode: e2a87...0b6

Skrevet

Så lenge den yngste er minst i midten av tyveårene, helst ca 30, så er ikke alderforskjell nødvendigvsi en dealbreaker, da er begge voksne nok til å velge for seg selv. Klart, det kan bli utfordrende senere i livet hvis det blir et forhold, der den ene merkbart blir mer eldre og kanskje trenger helsehjelp o.l. som gammel, og der den yngste er relativt mye yngre, men det får man jo tenke over og vurdere risikoen for selv. Her og nå, samt en del fremover er det ikke nødvendigvis et problem for dere. Når det gjelder andres reaksjoner på det, så er jo det noe man ikke kan styre. 

Men jeg ville nok tenkt over litt at dette er en kollega fra jobb. Det handler jo ikke om alder egentlig, men at stemningen kan bli dårlig hvis det av en eller annen grunn skulle skjære seg, og at samarbeidet på jobb muligens kan bli vanskeligere. Så man bør alltid tenker over det før man dater en kollega, og vurdere hvor tett man jobber i dag, og om det kan bli problemer hvis det skulle skjære seg. 

Anonymkode: c4127...0a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...