AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Skrevet 23. november 2023 Hei, jeg er en jente på 19 å vet ikke helt va jeg skal gjøre. Jeg har vært sammen med typen min snart i 2 år men i de siste månedene har det ikke vært så koselig, vi har hatt mye små krangle om dumme ting får ingen grunn. Akuratt nå har vi langdistanse på grunn av karriere valg. I det siste så har jeg kommet hjemme sent å hvert alt får sliten til å ringe å snakke med han, jeg føler meg veldig slem får det å har forklart situasjonen og så jeg skulle gjøre opp får meg når jeg fikk tid, jeg bruker altid å si i fra hva jeg gjør hvor jeg er og hvem jeg er med. Jeg gjør dette bare får at han ikke skal bli beskyttet eller lurer på hvorfor jeg ikke svarer så fort når han sender meg meldinger. Det problemet er at vist jeg snakker i mer en 1t med venner på telefonen blir han veldig sur å mener at jeg ikke elsker han, andre ganger kan det være at jeg er hjemme hos venner å om han ser at en gutt er det klikker han. Jeg prøver å forklare at det er typen til vennina mi men han blir fortsatt sur å mener at vist jeg har gutte venner eller snakker mye med en gutt så er jeg utro. Han kan bli fort sur på meg å kalle meg en selvopptatt bitch. Men på dager dær jeg kun snakker med han å gjør alt han har lyst til så er han kjempe søt og snill. Han sier jeg er den vakreste jenta å at han elsker meg. Mange av mine venner sier at dette ikke er et bra forhold. Hva tenker dere? Anonymkode: 6cf98...d6c
Raven.Writingdesk Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 JA, Det er toxic. Han er kontrollerende. Dere er unge, ikke enn opp med å la menn som dette styre (ødelegge) livet ditt. Jeg vet du tror det er kjærlighet, men det er ikke det. Det er eierskap. Du er en eiendel, som en bil som ingen skal tyvlåne. Det er ikke bare «toxic» det er i værste fall, farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå