Gå til innhold

Matboks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en rimelig og kjønnsnøytral matboks til voksne? Må ha en skikkelig lukkemekanisme for å unngå søl utenfor matboksen. Helst fysisk butikk i Oslo sentrum eller Ski.

Anonymkode: 7bddc...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flying tiger pleier å ha forskjellige, og rimelige, matbokser.

Anonymkode: 69702...056

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle matbokser kjønnsnøytrale? Eller mener du at visse farger og mønster tilhører visse kjønn?

Selv fortrekker jeg bento eller renew, men usikker på om du mener at de er kjønnsnøytrale. 

Anonymkode: 2f7e7...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke alle matbokser kjønnsnøytrale? Eller mener du at visse farger og mønster tilhører visse kjønn?

Selv fortrekker jeg bento eller renew, men usikker på om du mener at de er kjønnsnøytrale. 

Rosa matboks med My Little Pony er ikke kjønnsnøytralt (og heller ikke for voksne) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker disse:

https://www.clasohlson.com/no/Matboks-1,2-liter/p/34-8550-100

Har ganske mange av dem, og bruker dem til oppbevaring av mat i både kjøleskap og fryser i tillegg til matboks. De har vært vasket (minst) ukentlig i oppvaskmaskin i to år, og har ikke vridd seg eller på andre måter tatt skade av det. God kvalitet ift pris. 

Anonymkode: 8e9c7...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg bruker disse:

https://www.clasohlson.com/no/Matboks-1,2-liter/p/34-8550-100

Har ganske mange av dem, og bruker dem til oppbevaring av mat i både kjøleskap og fryser i tillegg til matboks. De har vært vasket (minst) ukentlig i oppvaskmaskin i to år, og har ikke vridd seg eller på andre måter tatt skade av det. God kvalitet ift pris. 

Anonymkode: 8e9c7...e21

Beste matboksene. Kjøpte på tilbud (3 for 99,-). Tåler oppvaskmaskin, frys og mikro.

Anonymkode: 9be96...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Rosa matboks med My Little Pony er ikke kjønnsnøytralt (og heller ikke for voksne) 

Joda, det er strengt tatt kjønnsnøytralt. Det er bare vi voksne som har et merkelig behov for å kategorisere farger og karakterer/mønster inn i kjønn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...