Gå til innhold

Har du gardiner i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gardiner i stua? Hvilken type gardin da? Trenger inspirasjon.

Anonymkode: dab9d...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, har plisségardin til solskjerming. Liker at den kan draes både ned og opp uavhengig, da kan jeg få mer lys inn. 

Anonymkode: cf2d8...3d9

Skrevet

Ja 😊 

Prøvde å skape en inrammet luftig effekt. Har vindu store deler av en vegg, og har beige litt tyngre gardiner i begge endene, og luftige mer gjennomsiktige hvite gardiner med hvite tynne striper på de vinduene i mellom. 

Tenkte Blair i gossip girl 😅 Det ble ikke helt slik, men er fornøyd enn så lenge. 

(Prøver å forhindre så mye innsyn uten å miste for mye sol) 

Anonymkode: 256b2...b5b

Skrevet

Ja, i blå fløyel fra Kid.

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, har lyse gardiner fra Kid.

Uten gardiner synes jeg det ser nakent ut. 

Anonymkode: ceb92...457

• Liker 2
Skrevet

Ja gardinene er i mørk blå fløyel fra KId. Jeg har ikke innsyn men ønsker å kunne trekke for gardiner for å skjerme for sola avogtil.

Anonymkode: ce13a...ac1

• Liker 1
Skrevet

Har kun liftgardin på stue og kjøkken. 
Tok bort vanlige gardiner for 6-7 år siden, for meg ble det bare støvsamlere... 

Anonymkode: da28a...ce6

• Liker 1
Skrevet

Ja, tykke røde.

Anonymkode: 97fd1...522

Skrevet

Nei, men jeg ønsker meg! Helst så mye tekstil som mulig, fra tak til gulv i en lun farge. Rommet ellers er ganske åpent og jeg trenger noe som demper romklangen.

Anonymkode: b6a9e...d4d

• Liker 3
Skrevet

Nei, men ønsker meg det. Ønsker lyse og luftige lingardiner 🙂

Anonymkode: e02d7...651

Skrevet

Ja, fargerike sommerfugler på hvit bunn, kjøpt på Jotex. 

Anonymkode: e1ba4...57b

Skrevet (endret)

Jeg har gardiner, trenger i utgangspunktet ikke, fordi jeg har ingen innsyn i stua. 

Har gardiner som henger rett oppunder taket og ned, gir en litt mer "luksus"-følelse. I sprek farge, som passer min smak og interiør-fargekode i stua. Ikke helt lystett, men nokså god til å stenge gjenskinn fra sola på TVen og lignende. 

Endret av anon01
Skrevet

Jeg har kombinert stue og soverom, så det ville blitt underholdende for nabolaget uten gardiner. Har noen lange og noen lift, i tekstil som slipper inn lys, men hindrer innsyn.

Anonymkode: 9dd8e...414

Skrevet

Nei. De fungerte kun som støvsamlere.

Anonymkode: e2b2c...045

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er bare noe herk med tanke på støv. Henger opp et sjal eller lignende om vinteren pga kulden fra glasset. Eller tenner lys i vinduet. 

Skrevet

Jeg har beige- hvite lin gardiner. Fra tak til gulv. ❤️

Anonymkode: 2ecda...ce1

• Hjerte 2
Skrevet

Jepp det har jeg alltid hatt. I mitt hus går trivsel foran *iiiiik jeg så et støvkorn*, det ser så naken og utrivelig uten. Har kongeblå fløyelsgardiner fra Kid oppe nå. 

Anonymkode: ef4a2...05f

• Liker 5
Skrevet

Nei. Er ikke 60

Anonymkode: 49e62...adc

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke her vi bor nå. De ville bare vært i veien og til irritasjon 😄 Vi har persienner 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...