ufiltrert Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Hva feiler det deg egentlig? Tror du at du har noen som helst rett å styre over noen andres hjerne, liv og opplevelser? Visste du at alle dine "jeg synes/synes ikke" fasoner egentlig bare betyr du er narcissist? https://vm.tiktok.com/ZGeeUrkND/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtepåse Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 Du, det er ikke gaming som er problemet, det er mengden av tid som blir brukt på det. Hva er vitsen med å være i et forhold hvis alt man ønsker er å sitte å spille? Jeg liker å spille Sims, kan godt falle inn i spillet og kose meg, men jeg kan ikke gjøre det hvis det er andre ting som er viktigere enn at jeg får chille foran pcen. Dvs, er jeg heldig, så får jeg tid til å game 1-3 helger i året. Det er en fin hobby, men kan ikke gå på bekostning av livet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 Har ikke noe imot selve spillingen. Men at det spilles så mye at daglige gjøremål ikke blir gjort. Gamingen har gått litt forlangt når man ikke ønsker å dra på bursdag til familien. Da ee det gått over i spullegalskap. Når man taper normql hverdags funksjon Anonymkode: d6145...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 23. november 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) 9 minutter siden, Godtepåse said: Du, det er ikke gaming som er problemet, det er mengden av tid som blir brukt på det. Hva er vitsen med å være i et forhold hvis alt man ønsker er å sitte å spille? Jeg liker å spille Sims, kan godt falle inn i spillet og kose meg, men jeg kan ikke gjøre det hvis det er andre ting som er viktigere enn at jeg får chille foran pcen. Dvs, er jeg heldig, så får jeg tid til å game 1-3 helger i året. Det er en fin hobby, men kan ikke gå på bekostning av livet. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke noe imot selve spillingen. Men at det spilles så mye at daglige gjøremål ikke blir gjort. Gamingen har gått litt forlangt når man ikke ønsker å dra på bursdag til familien. Da ee det gått over i spullegalskap. Når man taper normql hverdags funksjon Anonymkode: d6145...59d Nenei. Jeg snakker om gaming, AKKURAT like mye som dere glor på tv jeg. Jeg sa ingenting om "jeg vil sitte hele dagen jeg" Bare fordi jeg liker sterk mat så er det jo grenser, man spiser kanskje ikke verden sterkeste mat hele tiden? Har man ansvar med jobb osv så KANKSJE det går først? Hvorfor drar dere det dithen at "nei fy gamer du så må du sitte inne hele dagen å drite i jobb oppvask gå på do bæsje i stolen" Hæ? Endret 23. november 2023 av ufiltrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Del Skrevet 23. november 2023 Godtepåse skrev (7 timer siden): Du, det er ikke gaming som er problemet, det er mengden av tid som blir brukt på det. Hva er vitsen med å være i et forhold hvis alt man ønsker er å sitte å spille? Jeg liker å spille Sims, kan godt falle inn i spillet og kose meg, men jeg kan ikke gjøre det hvis det er andre ting som er viktigere enn at jeg får chille foran pcen. Dvs, er jeg heldig, så får jeg tid til å game 1-3 helger i året. Det er en fin hobby, men kan ikke gå på bekostning av livet. Det var lite… Anonymkode: 2d8a9...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå