Gå til innhold

Bare dritt etter hjerteoperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en ablasjon av en ufarlig, men til tider plagsom hjerterytmeforstyrrelse for litt over en måned siden. Siden operasjonen har livet vært ganske dritt.. 

Pulsen er mye høyere, hadde hvilepuls på 45 og nå er den rundt 65. Turgåing er puls på godt over 150 når den før var rundt 100. De første tre ukene etter ablasjon hadde jeg brystsmerter og var veldig svimmel. Dette har gitt seg. Men jeg har nå en nesten konstant hjertebank/veldig mye ekstraslag. 

I hele dag har jeg hatt ekstremt mye ekstraslag. Det er ganske rolig i hvile, men om jeg lager mat, bærer noe uansett vekt eller generelt rører meg så kjenner jeg på 3-4 ekstraslag som kommer sånn ujevnt etter hverandre. På trening idag kjente jeg det hver gang jeg løftet vekter. 

Vurderer legevakt, men blir nok sendt videre til sykehuset da og må vente to timer på blodprøvene. Dessuten mistenker jeg at ekg er vanlig da det kommer under bevegelse og man ligger rolig på legevakta. 

Angrer så sykt på operasjonen. Vil heller ha et månedlig anfall med ufarlig rask puls enn dette, men legen insisterte på å «fikse» det da det var «fort gjort». 

Anonymkode: 74908...5d5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit og kjedelig🥲 Men det høres ut som du bør få det sjekket opp. Ta kontakt med sykehuset eller fastlegen i morgen!

Anonymkode: 24c23...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...