AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Typisk etter noen møter så føler jeg det dabber av. Men kanskje jeg blir for intens og for på, men følte det var mer komplimenter i begynnelsen. Vi har hatt sex 3 ganger nå og Redd spenningen er over.. Han er trøtt idag etter en lang kveld sammen igår, men idag har han sendt kun tilbake. Ikke sendt meg først og det kjenner jeg litt på. Når jeg skrev nattinatt goklumpen, så fikk jeg nattinatt med 🥰🥰 og så skrev jeg "skulle ligget inntil deg nå" , da skrev han tilbake bare "😉🥰" Er det meg som overtenker eller ? Jeg vet han er dårlig på å kommunisere på snap. Men hva tenker dere med den tilbake? Bør jeg vente med snap og roe ned litt? Anonymkode: d4ea7...043
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Håper du tuller. Anonymkode: 3085c...2b9 16
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper du tuller. Anonymkode: 3085c...2b9 Er jeg hysterisk? Anonymkode: d4ea7...043
Alltidpå Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Ja, ro ned. Du blir nok litt vel intens. 15
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Alltidpå skrev (1 minutt siden): Ja, ro ned. Du blir nok litt vel intens. Jeg har ikke vist at jeg er det mot han. Deler følelsene her. Jeg kan vente til neste gang han sender snap, trenger bare noen småråd for å slippe å bli såret igjen. Helt sikkert fornuftig å lene seg tilbake. Anonymkode: d4ea7...043
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 Ja du er mye. Slutt å mase, la han puste. Intense folk er sykt turnoff. Anonymkode: 461c1...dcd 11 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 Du må gå til psykolog ts. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke vist at jeg er det mot han. Deler følelsene her. Jeg kan vente til neste gang han sender snap, trenger bare noen småråd for å slippe å bli såret igjen. Helt sikkert fornuftig å lene seg tilbake. Anonymkode: d4ea7...043 Du har fått 3000ogørten råd her men fortsetter å obsesse, du bør virkelig vurdere psykolog. Anonymkode: 35c91...d65 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 Alltidpå skrev (4 minutter siden): Ja, ro ned. Du blir nok litt vel intens. Jeg har hatt litt for mye dårlig erfaring etter sex med menn, at det kun det de vil ha. Det sitter virkelig i meg, derfor er jeg redd det skjer nok engang, jeg vil finne kjærligheten Anonymkode: d4ea7...043 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 Jeg forstår deg ts Hadde reagert helt likt... Jeg forventer at mannen er veldig på om han er interessert nok. Spesielt etter noen treff og sex. Jeg hadde ikke vært fornøyd med 😉😘. Hadde forventet en setning og 2 tilbake. Jeg trenger mye trygghet. Anonymkode: 2217c...bd6 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må gå til psykolog ts. Du har fått 3000ogørten råd her men fortsetter å obsesse, du bør virkelig vurdere psykolog. Anonymkode: 35c91...d65 Hva ? Anonymkode: d4ea7...043
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #11 Skrevet 22. november 2023 Du burde gitt deg etter at han svarte med god natt og latt han sove altså. Mad irriterende når noen holder samtalen i gang etter at det punktet der det er naturlig å avslutte og særlig når en burde sove. Anonymkode: c1ac6...88d 3 4
Aliquis Skrevet 22. november 2023 #12 Skrevet 22. november 2023 Om det er noe som kommer til å gjøre dette slutt, så er det at du oppfører deg så usikkert som du indikerer her. 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #13 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du burde gitt deg etter at han svarte med god natt og latt han sove altså. Mad irriterende når noen holder samtalen i gang etter at det punktet der det er naturlig å avslutte og særlig når en burde sove. Anonymkode: c1ac6...88d Ja men da kan jeg la han ta ordet neste gang. Anonymkode: d4ea7...043 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #14 Skrevet 22. november 2023 Aliquis skrev (1 minutt siden): Om det er noe som kommer til å gjøre dette slutt, så er det at du oppfører deg så usikkert som du indikerer her. Jeg har som sagt ikke vist han en usikkerhet. Når man holder på og er forelsket så er det helt normalt å sende nattamld. Føler ikke jeg er for mye ved å sende en kvelds mld når det har gått 8 timer. Anonymkode: d4ea7...043 2
Aliquis Skrevet 22. november 2023 #15 Skrevet 22. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har som sagt ikke vist han en usikkerhet. Når man holder på og er forelsket så er det helt normalt å sende nattamld. Føler ikke jeg er for mye ved å sende en kvelds mld når det har gått 8 timer. Anonymkode: d4ea7...043 Det er ikke meldingene du har sendt jeg snakker om. Når du overtenker slik du beskriver her, så skinner det nok gjennom når dere møtes også gjennom underbevisst oppførsel. 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #16 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg forstår deg ts Hadde reagert helt likt... Jeg forventer at mannen er veldig på om han er interessert nok. Spesielt etter noen treff og sex. Jeg hadde ikke vært fornøyd med 😉😘. Hadde forventet en setning og 2 tilbake. Jeg trenger mye trygghet. Anonymkode: 2217c...bd6 Takk for forståelse. Han skrev tidligere gjerne, skulle likt det samme. Men mye mulig han er trøtt idag og har en dårlig dag. Jeg orker ikke alltid ta taket på å skrive snap, han må vise litt selv også. Anonymkode: d4ea7...043
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #17 Skrevet 22. november 2023 Aliquis skrev (9 minutter siden): Det er ikke meldingene du har sendt jeg snakker om. Når du overtenker slik du beskriver her, så skinner det nok gjennom når dere møtes også gjennom underbevisst oppførsel. Vi ler og har det kjempe hyggelig, har spurt lite om fremtiden bevisst. Vi hadde sex igår og jeg blir litt sensitiv etter en intim greie, sånn er jeg bare. Jeg orker ikke å igjen gå gjennom en mnd eller to i usikkerhet og tilslutt blir det stopp. Ikke sikkert han mener det slik, men måtte lufte det for å høre. TS Anonymkode: d4ea7...043
Aliquis Skrevet 22. november 2023 #18 Skrevet 22. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vi ler og har det kjempe hyggelig, har spurt lite om fremtiden bevisst. Vi hadde sex igår og jeg blir litt sensitiv etter en intim greie, sånn er jeg bare. Jeg orker ikke å igjen gå gjennom en mnd eller to i usikkerhet og tilslutt blir det stopp. Ikke sikkert han mener det slik, men måtte lufte det for å høre. TS Anonymkode: d4ea7...043 Hvis du synes det er et geniunt problem at han ikke tekster nok, og det kun er det, så ville jeg bare sagt det til ham på en ikke-anklagende måte. Om det derimot bunner ut i usikkerhet, så vil man alltid finne et nytt "problem" å fokusere på selv om han endrer sine tekstevaner. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #19 Skrevet 23. november 2023 Aliquis skrev (5 timer siden): Hvis du synes det er et geniunt problem at han ikke tekster nok, og det kun er det, så ville jeg bare sagt det til ham på en ikke-anklagende måte. Om det derimot bunner ut i usikkerhet, så vil man alltid finne et nytt "problem" å fokusere på selv om han endrer sine tekstevaner. Det er nok sant. Jeg tenker bare at dette skal være et hint, eller at det skjer av seg selv at man tekster mindre om man ikke er interessert. Samtidig har jeg nok vært bevisst på det, da legger jeg mer merke til det. Istedenfor å lure på dette vil jeg si det til han, på en ukritisk måte. (Om jeg ikke hører noe iløpet av dagen) Anonymkode: d4ea7...043
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #20 Skrevet 23. november 2023 TS. Jeg er allerede nå overbevist om at du har en usikker tilknytningsstil og dette har med din usikkerhet å gjøre, muligens pga tidligere traumer eller at du ikke har fått trygghet i barndommen. Dette gjør at du ikke klarer å tolke relasjonen og hans signaler riktig, men overanalyserer hver tekst og hvert minutt han ikke tekster deg. Og alt handler om å tolke det dithen at han vil forlate deg. Det kan ende med å gå troll i ord. Jeg mener ikke å gaslighte deg. Dine følelser og tanker er reelle og kommer fra et sted. Men det kan håndteres bedre. Den type usikkerhet vil med stor sannsynlighet gjøre det vanskelig å holde på et forhold. Det er ikke noe galt med deg. Du er trolig et vakkert menneske. Og det er ikke sikkert jeg har rett. Men jeg ville vurdert muligheteten for det og sjekket ut muligheten for å fikse det. Mulig det er greit å være åpen om det, men pls ikke begynn å stille urimelige kav til hvor intens han skal være på meldinger for det er ikke vanlig for menn å holde på sånn annet enn helt i starten i ren beruselse. Anonymkode: 8791f...000 10 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå