AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Han likte ikke at jeg hadde følgere på fb, og ba meg slette dem, han reagerer også på menn som trykker like på bilder av meg på fb, å kan beskylde meg for å ha en greie med noen av dem, noe jeg ikke har. Men når jeg satt ved siden av han mens han slettet faner på mobilen hans, dukket det opp et slikt bilde, jeg spurte hvem det var, da svarte han at det var bare et bilde på IG. Da svarte jeg han, fatter ikke hvorfor du ba meg slette følgere på fb, når du følger slike, da ble han irritert å svarte at han ikke følger dem, men at han liker å se på pene damer! Å at det ikke kunne sammenlignes med følgere jeg hadde på fb.. Er så dritt lei av slik holdning! Hva tenker dere? Jeg har ikke IG en gang, å ikke søker jeg opp menn på fb eller noe. Føler han gir meg kjøreregler han mener jeg bør følge, men andre regler når det kommer til han selv. Blir kvalm.. Anonymkode: 7ac85...948 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Han sa også at jeg måtte skjerpe meg, å at han ikke gadd dette tullet. Anonymkode: 7ac85...948
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Det er jo litt sketchy at han tenker at du har følgere og får likes betyr at dere har kontakt, og han liker å se slikt selv. Betyr det da at han tar kontakt? Han liker ikke at andre menn tenker om deg, det han tenker om disse damene. Forstår du reagerer, du har like mye rett til å bli lei av hans tull. Anonymkode: 54b5f...e32 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo litt sketchy at han tenker at du har følgere og får likes betyr at dere har kontakt, og han liker å se slikt selv. Betyr det da at han tar kontakt? Han liker ikke at andre menn tenker om deg, det han tenker om disse damene. Forstår du reagerer, du har like mye rett til å bli lei av hans tull. Anonymkode: 54b5f...e32 Jeg har til og med slettet slik at jeg ikke har følgere lengre, fordi han ba om det, å ikke likte det, å mer enn en gang har jeg måtte forklart hvilken relasjon jeg har til mennene som har gitt likes til meg, hvem de er osv. mange av dem er barndomsvenner, mange av dem i forhold/gifte. Er ikke ute etter noen av dem. Ikke er jeg aktiv på fb heller, bytter profilbilde 2/3 ganger i året, å legger aldri ut noe uten om det på fb Anonymkode: 7ac85...948
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har til og med slettet slik at jeg ikke har følgere lengre, fordi han ba om det, å ikke likte det, å mer enn en gang har jeg måtte forklart hvilken relasjon jeg har til mennene som har gitt likes til meg, hvem de er osv. mange av dem er barndomsvenner, mange av dem i forhold/gifte. Er ikke ute etter noen av dem. Ikke er jeg aktiv på fb heller, bytter profilbilde 2/3 ganger i året, å legger aldri ut noe uten om det på fb Anonymkode: 7ac85...948 Dytt Anonymkode: 7ac85...948
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dytt Anonymkode: 7ac85...948 Hva er det du ønsker selv da? Det er det du må finne ut av, han får du uansett ikke endret uavhengig hvilken svar du får på KG. Er dette noe du syns er greit å leve med, eller er holdningene hans rundt dine og hans sosiale medier noe du ikke kan leve med? Anonymkode: 6e0c7...756
Motelvibes Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sa også at jeg måtte skjerpe meg, å at han ikke gadd dette tullet. Anonymkode: 7ac85...948 Han gaslighter og manipulerer deg og legger skylda for sin dårlige oppførsel og mangel på moral, over på deg. Finn en normal mann med respekt for deg, det der vil bare gå en vei. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sa også at jeg måtte skjerpe meg, å at han ikke gadd dette tullet. Anonymkode: 7ac85...948 Han vil nok forsette med dette, når du tar det opp blir han irritert og legger problemet over på at det er deg det er noe galt med. Han der kan fint finne på og være utro mot deg også. Du må finne ut av om du lar deg bli behandlet sånn. Det beste du gjør er og si hade og gå din vei, han her er ikke moden for et forhold. Han kan holde på som han selv ønsker, men samtidig skal han kontroller hvem du får følge/følger deg. Det er en grunn for det ofte stoler man ikke på partneren sin, for noe man ofte gjør selv. Anonymkode: 725ac...5d7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han vil nok forsette med dette, når du tar det opp blir han irritert og legger problemet over på at det er deg det er noe galt med. Han der kan fint finne på og være utro mot deg også. Du må finne ut av om du lar deg bli behandlet sånn. Det beste du gjør er og si hade og gå din vei, han her er ikke moden for et forhold. Han kan holde på som han selv ønsker, men samtidig skal han kontroller hvem du får følge/følger deg. Det er en grunn for det ofte stoler man ikke på partneren sin, for noe man ofte gjør selv. Anonymkode: 725ac...5d7 Jeg er enig med deg, jeg har tenkt tanken selv også, at han har svin på skogen.. Anonymkode: 7ac85...948
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 Åherregud dette høres ut som en nøyaktig case mellom meg og min X, let him goooo 🚩🚩🚩 det blir ikke bedre og han kommer aldri til å forstå, eller så blir han sur og sier "jeg får bare slette IG da" 😆 Anonymkode: f53f2...0f6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #11 Skrevet 23. november 2023 Utrolig dobbeltmoralskt. Og nei det er ikke deg det er noe feil med, det er han. Han vil begrense deg, men gjøre som han selv vil slev, uten å ta hensyn til hva du føler. Ikke an mann å samle på. Anonymkode: 8df03...6af
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #12 Skrevet 23. november 2023 Gammelt ordtak" På seg selv kjenner man andre". Han mener noe forgår når du får likes. Så hva er det han gjør selv da? Anonymkode: a44c1...b1b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #13 Skrevet 23. november 2023 Motelvibes skrev (11 timer siden): Han gaslighter og manipulerer deg og legger skylda for sin dårlige oppførsel og mangel på moral, over på deg. Finn en normal mann med respekt for deg, det der vil bare gå en vei. Lol. Dersom jeg higer etter oppmerksomhet, legger ut mange bilder av meg, og har mange mannlige følgere og likes, så er det altså gaslighting om mannen min reagerer på dette? Anonymkode: 266da...9c8 1
Motelvibes Skrevet 23. november 2023 #14 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lol. Dersom jeg higer etter oppmerksomhet, legger ut mange bilder av meg, og har mange mannlige følgere og likes, så er det altså gaslighting om mannen min reagerer på dette? Anonymkode: 266da...9c8 Les hovedinnlegget en gang til du, om du kan å prosessere info gjennom lesing da, noe det virker som du har vondt for. 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #15 Skrevet 23. november 2023 Hvordan pokker vet dere hva kjæresten liker, følger osv i sosiale medier? Bisarr oppførsel å drive å stalke hverandres sosiale medier. Hadde kjæresten min «kontrollert» og kommentert hva jeg liker og hvem jeg følger, så er det begynnelsen på slutten for forholdet tror jeg. Bare at sosiale medier i det hele tatt tar plass i forholdet mener jeg er et faresignal. Anonymkode: bf150...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå