Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan løser dere det?

Jeg er snart 30 uker på vei, og det begynner å bli utfordrende 🤪

Bruker å vokse hjemme (bikinilinje og litt mer lenger ned og bakover), og trimme resten med maskin. 
Veldig vanskelig nå når jeg ikke ser noe!
Ble jo mini-blodbad med den hårtrimmeren idag siden jeg måtte gjøre det delvis i blinde og delvis med speil. 

Hvordan løser dere det? 
jeg føler meg så mye bedre når jeg fikser litt, men skjønner jo det kommer til å bli veldig vanskelig etterhvert. 

Drar dere til noen profesjonelle å får det gjort? Evt mannen? 
han har barbert leggene mine en gang etter en operasjon og jeg var ikke imponert så tør ikke la han vokse 😂

Anonymkode: 70658...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, du skal føde om 10 uker. Kanskje det ikke er meningen å være glattbarbert akkurat nå.

Anonymkode: 34e28...ab5

• Liker 11
Skrevet

Det nærmer seg fødsel, og da er det best å bare la det gro. Hårfjerning rett før fødsel øker risikoen for infeksjon. Du ser det uansett ikke, og jordmødrene er vant til fødende med full busk.

Anonymkode: 5a420...d8e

• Liker 6
Skrevet

Jeg bare tok sjansen og satset på at det så greit ut :ler:

• Liker 1
Skrevet

Mannen din kan vel gjøre det, ta det som et forspill. 

Anonymkode: 47a6d...a3f

Skrevet

Hahaha jeg har dessverre ingen gode råd her, men kjenner meg så utrolig godt igjen  (uke 31) 😅🫶 Holdt på å gå fullstendig galt her på et tidspunkt. Har hatt best suksess med å sitte i dusjen med speil. Har lest et sted at det er fint å la det gro litt før fødsel, men det er jo fortsatt potensielt en god stund til og det vokser fort ut igjen 🤷‍♀️

Anonymkode: 189ae...778

Skrevet

Brukte hårfjerningskrem, jeg. Var vel en uke før termin, for å unngå masse hår mtp. blødning og gris etter fødsel. 

Anonymkode: a245e...733

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Herregud, du skal føde om 10 uker. Kanskje det ikke er meningen å være glattbarbert akkurat nå.

Anonymkode: 34e28...ab5

Står ingenting om glattbarbert da. Hårtrimmer står det. La nå folk få gjøre som de vil.

Anonymkode: 189ae...778

Skrevet

Jeg fikk det ikke til etter hvert. Det stod i et skriv jeg fikk fra sykehuset hvor jeg hadde fødeplass at det var anbefalt og ikke barbere underlivet den siste tiden før fødsel, og det var jeg ganske fornøyd med.

Men ei venninne som hadde fødeplass et annet sted omtrent samtidig som meg, fikk ikke noe informasjon om dette. Så hun spurte jordmoren sin, som sa at det fikk hun velge selv. Det kunne være en liten risiko for infeksjon, og det var grunnen til anbefalingen jeg fikk, men den var altså liten. 

Hadde det vært viktig for meg, hadde jeg spurt mannen.  

Anonymkode: 0c885...085

• Liker 1
Skrevet

Hørt om speil?

Anonymkode: 582b4...6e8

Skrevet

Jeg barberte i blinde 😆 ble ganske god på det.

Anonymkode: 88d8b...ef2

• Liker 1
Skrevet

Mannen min gjorde det. 😄

Skrevet

Får sugaring utført av en hyggelig og proff dame, men det er mer vondt som høygravid. Likevel verdt hver eneste krone. 

Anonymkode: eb206...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...