AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Jeg har to tenåringer, og en samboer. Min samboer er pottesur fordi barna mine har tydeligvis lånt sokker av han fordi de selv var tomme, det har skjedd litt her og der. Han hater at folk låner av han. Han er nå sur for at dem har lånt sokker av han, og mener han liksom skal straffe barna med null Internett. Vi snakker om to tenåringer som er snille og aldri gjør noe galt, det er snakk om sokker liksom. Jeg er nå sur på han og mener han bare skal snakke med dem ordentlig om dette med sokkene. Han mener han har gjort det, men jeg mener at han skal virkelig sette seg ned med dem og snakke om det. Han er uenig. Jeg synes sokker er teit å krangle om, er jeg teit her? Anonymkode: c8d1e...27d 4 3
Million Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Altså...jeg forstår at han blir sur om han kommer til sin egen sokkeskuff og skal hente seg et rent par med sokker, og det ikke er noen igjen fordi dine tenåringer har vært der og tatt dem. Da får de heller lære seg å si fra tidligere, så deres egne sokker rekker å bli vasket, eller enda bedre; lære seg å sette på en vaskemaskin selv når det trengs. Jeg hadde også blitt pottesur om mine sokker var borte når jeg kom og skulle ha meg et par rene sokker, og alle yndlingssokkene mine var vekk. Så ja, jeg kan forstå han. Lær barna dine å vaske klær. 26 2 1
Akebrett Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Hvis dette er en sak, så ville jeg bare kjøpt en haug med sokker…. Type 30 par! 18 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Jeg vil legge til at det ikke handler om at han er tom for sokker, han har en hel haug. Anonymkode: c8d1e...27d 5 3 1
Akebrett Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Og lært tenåringene å vaske klær.. Men skjønner du føler på det altså! Men hvis dette er ‘’det eneste’’ som er problemet, så koster ikke sokker flere tusen🤷♀️ 1
visp Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 For meg så høres det ut som englebarn. Dette er det eneste "gale" de gjør? Han bør ta seg sammen. 12 1
Akebrett Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil legge til at det ikke handler om at han er tom for sokker, han har en hel haug. Anonymkode: c8d1e...27d Er sokkene ett ‘’symbol’’ kanskje på noe annet? 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 Det er samme er mannen min. DVS, han er ikke så veldig sur, men de tar sokkene hans. 😅 Til og med jeg tar sokkene hans. ..og han har klaget litt. I farsgave i fjor- det blir jo stefarsgave da...så fikk han en nye sokker samt en kontrakt der alle har underskrevet at vi ikke skal stjele disse sokkene. Det ble et stort smil og litt latter av det. Så si at samboer din skal ta seg en chill pill, og si til ungene at de må prøve å ligge unna hans sokker. Anonymkode: 50bdc...79a 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 Akebrett skrev (Akkurat nå): Og lært tenåringene å vaske klær.. Men skjønner du føler på det altså! Men hvis dette er ‘’det eneste’’ som er problemet, så koster ikke sokker flere tusen🤷♀️ De kan vaske klær, men de er jo litt som ungdommer flest med sokker. Jeg kjøper stadig sokker til dem altså, men de er av og til tomme i skuffen før det blir vasket. Det er snakk om at de de siste ukene har lånt 2-3 sokker hver. Anonymkode: c8d1e...27d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 Kan du ikke kjøpe flere sokker til ungdommene da? Eller lære dem å vaske sokker? Ta en ordentlig prat med dem og fortell dem at dette må de kutte ut? Det er ganske respektløst å fortsette å ta sokkene hans etter at man er gjort kjent med at han ikke liker det. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å be dem holde seg unna andres klesskap. Anonymkode: 3e13d...532 11
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #11 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kan vaske klær, men de er jo litt som ungdommer flest med sokker. Jeg kjøper stadig sokker til dem altså, men de er av og til tomme i skuffen før det blir vasket. Det er snakk om at de de siste ukene har lånt 2-3 sokker hver. Anonymkode: c8d1e...27d Hvis fem-seks sokkepar forsvinner hadde jeg også blitt irritert. Anonymkode: 761e5...4e0 12
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #12 Skrevet 22. november 2023 Sur over sokker uten at han faktisk mangler det… snakk om storm i ett vannglass. Er han alltid så lett emosjonell?? Anonymkode: 561f5...d33 9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #13 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis fem-seks sokkepar forsvinner hadde jeg også blitt irritert. Anonymkode: 761e5...4e0 De forsvinner ikke, de blir lagt på vask 🤷♀️ Anonymkode: c8d1e...27d 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #14 Skrevet 22. november 2023 visp skrev (7 minutter siden): For meg så høres det ut som englebarn. Dette er det eneste "gale" de gjør? Han bør ta seg sammen. Nei, de verken er frekke med oss, eller noe annet. Kommer hjem til tiden, gjør ingenting dumt, er rolige ungdommer. Anonymkode: c8d1e...27d 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #15 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis fem-seks sokkepar forsvinner hadde jeg også blitt irritert. Anonymkode: 761e5...4e0 Han har sikkert 40 sokkepar da. Jeg sier ikke at det er ok, men jeg sier at han ikke kan bli SÅ sur. Anonymkode: c8d1e...27d 2 1
c_buk Skrevet 22. november 2023 #16 Skrevet 22. november 2023 (endret) Jeg hadde også blitt sur, men hadde selvsagt ikke utagert. Hadde jo ikke kjeftet eller straffet. Ville trolig ledd av min egen irritasjon, og deretter enten kjøpt nye sokker til barna eller vist de hvordan de vasker klær selv. Endret 22. november 2023 av c_buk 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #17 Skrevet 22. november 2023 Akebrett skrev (9 minutter siden): Er sokkene ett ‘’symbol’’ kanskje på noe annet? Ja absolutt! Er lenge siden du hadde pliktsex med han, ts? Anonymkode: 0ce70...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #18 Skrevet 22. november 2023 For meg ville det ikke vært sokkene men at noen går i mitt skap og forsyner seg. Det hadde ikke jeg heller likt. Antall sokker er mindre relevant. Anonymkode: 6b3ea...8fb 12
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #19 Skrevet 22. november 2023 Utrolig sært å stjele sokkene til stefaren sin 😵💫 Og til og med etter å ha fått beskjed? Hadde satt hengelås på klesskapet om jeg var ham. Han har full rett til å være sur, du får kjøpe 100 sokkepar til ungene dine da. Anonymkode: a3d67...b3c 3
Melus Skrevet 22. november 2023 #20 Skrevet 22. november 2023 Kjøp en Haug med sokker til ungdommene, problem løst. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå