Gå til innhold

Hva trenger jeg til et lite neglekit?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på å ordne en gave, og trenger litt tips. Jeg har kjøpt neglebåndsolje, og en neglebåndsdytter. Samt neglfil (sånn med ulike «grovhet» for å file oppå neglen).

Har dere tips til andre neglting jeg kan ha i kitet? 

Tenker også en neglelakk, men vet ikke hvilken farge enda. 

Anonymkode: 3c78a...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Glassfil, negleklipper, top coat

Anonymkode: 7d7f5...75a

Har du tips til en bra glassfil? 

Har ikke hørt om glassfil, hvorfor er det bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 19.36):

Holder på å ordne en gave, og trenger litt tips. Jeg har kjøpt neglebåndsolje, og en neglebåndsdytter. Samt neglfil (sånn med ulike «grovhet» for å file oppå neglen).

Har dere tips til andre neglting jeg kan ha i kitet? 

Tenker også en neglelakk, men vet ikke hvilken farge enda. 

Nei. Det er ikke slik du bruker en neglefil. En neglefil bruker du til å file den øverste kanten på neglen ned til ønsket lengde. Toppen på neglene er det laget som beskytter neglen mot skitt, sopp og vanninntrenging, og skal aldri - under noen omstendighet - files.

Du trenger også en liten «negletang» til å klippe bort små kanter og løse biter under neglepleien.
Stickers etc er jo også moro om vedkommende liker «moro» neglefinish.

Anonymkode: 2500c...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 22.10):

Nei. Det er ikke slik du bruker en neglefil. En neglefil bruker du til å file den øverste kanten på neglen ned til ønsket lengde. Toppen på neglene er det laget som beskytter neglen mot skitt, sopp og vanninntrenging, og skal aldri - under noen omstendighet - files.

Du trenger også en liten «negletang» til å klippe bort små kanter og løse biter under neglepleien.
Stickers etc er jo også moro om vedkommende liker «moro» neglefinish.

Anonymkode: 2500c...6f5

Tenkte på denne: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0279690001.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzSbaBaZTzJjELSZBZgCT4EpC&gclid=EAIaIQobChMImbnukLfkggMV0VKRBR2ZAQ1fEAQYDCABEgJPWPD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trind glassfil liker jeg. Ville også kjøpt neglolje.  Synes det er et must i neglepleie. 

Den funker på neglebånd også, bruker kun det så trenger ingen egen neglebåndsfjerner. Kjøpes på Vita. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...