AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Holder på å ordne en gave, og trenger litt tips. Jeg har kjøpt neglebåndsolje, og en neglebåndsdytter. Samt neglfil (sånn med ulike «grovhet» for å file oppå neglen). Har dere tips til andre neglting jeg kan ha i kitet? Tenker også en neglelakk, men vet ikke hvilken farge enda. Anonymkode: 3c78a...d22
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Glassfil, negleklipper, top coat Anonymkode: 7d7f5...75a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Glassfil, negleklipper, top coat Anonymkode: 7d7f5...75a Har du tips til en bra glassfil? Har ikke hørt om glassfil, hvorfor er det bra? Anonymkode: 3c78a...d22
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 19.36): Holder på å ordne en gave, og trenger litt tips. Jeg har kjøpt neglebåndsolje, og en neglebåndsdytter. Samt neglfil (sånn med ulike «grovhet» for å file oppå neglen). Har dere tips til andre neglting jeg kan ha i kitet? Tenker også en neglelakk, men vet ikke hvilken farge enda. Anonymkode: 3c78a...d22 Nei. Det er ikke slik du bruker en neglefil. En neglefil bruker du til å file den øverste kanten på neglen ned til ønsket lengde. Toppen på neglene er det laget som beskytter neglen mot skitt, sopp og vanninntrenging, og skal aldri - under noen omstendighet - files. Du trenger også en liten «negletang» til å klippe bort små kanter og løse biter under neglepleien. Stickers etc er jo også moro om vedkommende liker «moro» neglefinish. Anonymkode: 2500c...6f5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 22.10): Nei. Det er ikke slik du bruker en neglefil. En neglefil bruker du til å file den øverste kanten på neglen ned til ønsket lengde. Toppen på neglene er det laget som beskytter neglen mot skitt, sopp og vanninntrenging, og skal aldri - under noen omstendighet - files. Du trenger også en liten «negletang» til å klippe bort små kanter og løse biter under neglepleien. Stickers etc er jo også moro om vedkommende liker «moro» neglefinish. Anonymkode: 2500c...6f5 Tenkte på denne: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0279690001.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzSbaBaZTzJjELSZBZgCT4EpC&gclid=EAIaIQobChMImbnukLfkggMV0VKRBR2ZAQ1fEAQYDCABEgJPWPD_BwE Anonymkode: 3c78a...d22
Macaron Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 Trind glassfil liker jeg. Ville også kjøpt neglolje. Synes det er et must i neglepleie. Den funker på neglebånd også, bruker kun det så trenger ingen egen neglebåndsfjerner. Kjøpes på Vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå