Gå til innhold

Vivag vaginalkapsler..kommer klumpete ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt vivag vaginakapsler i 2 dager nå mot luktende utflod, og dagen etter ligger det en hvit klump i åpningen min. Jeg har lest at det er vanlig at trusa blir våt, og det har jeg selv opplevd når jeg brukte vaginakapsler på resept. Men med disse kapslene opplever jeg en helt annen effekt. Først tenkte jeg at jeg kanskje ikke hadde satt dem inn dypt nok, men i går kveld satt jeg dem så dypt jeg kunne, og likevel var det igjen en stor hvit klump ved åpningen min i dag tidlig. Utfloden min er litt klumpete, men lukten er mildere enn før.

Er det noen andre som har hatt lignende erfaringer?

Anonymkode: e8c85...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt naturlig at graden av oppløsning vil variere litt. Skjeden kan være litt tørrere en natt og litt våtere en annen natt, det varierer med hvor man er i syklusen.

Anonymkode: 37646...aac

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

At det kommer ut igjen er jo helt naturlig. Skjedeveggen støter ut slimhinnene og cellene der, inkl eventuelle tabletter som har gått i oppløsning og ligger der inne. Ut kommer det. Bare fortsett å følge bruksanvisningen, så krysser vi fingrene for at du blir bra igjen.

Anonymkode: 311d2...fcf

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jepp, ganske normalt. Har brukt det selv og opplevd at de ikke blir helt "oppløst", men blir som litt klumpete utflod isteden. 

Anonymkode: 13e83...a9b

Skrevet

Opplevd at de har klumpet seg selv, da hadde jeg sopp. Og om de har gått ut på dato😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...