AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Jeg er skilt fra hennes bror men vi har fortsatt kontakt i ny og ne. Nå har hun invitert til middag med kun kvinnelige gjester og jeg aner ikke hva jeg skal gi henne. Hun sparer til å kjøpe seg en lenestol men litt rart å gi henne penger. Vet heller ikke hvor mye jeg må bruke på gaven. Anonymkode: ecb06...82e
Delia Peabody Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Om du vet hvor stolen skal kjøpes, kan du vel gi et gavekort fra den butikken? Gå sammen med flere av gjestene kanskje så kommer hun nærmere målet… 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Delia Peabody skrev (4 minutter siden): Om du vet hvor stolen skal kjøpes, kan du vel gi et gavekort fra den butikken? Gå sammen med flere av gjestene kanskje så kommer hun nærmere målet… Hun har ikke sagt noe om hvor hun skal kjøpe stolen ts Anonymkode: ecb06...82e
Sydvesta Orkana Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Er det bursdag, eller er det "kun" middag og dermed en vertinnegave?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Sydvesta Orkana skrev (1 time siden): Er det bursdag, eller er det "kun" middag og dermed en vertinnegave? Bursdagsfeiring. Ts Anonymkode: ecb06...82e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 Kjenner du de andre gjestene så kan dere gå sammen om en litt større pengegave? Moren min ønsker seg spisebord med stoler, og til forrige bursdag hadde alle vennene og kollegaene hennes gått sammen og ga henne 5.000 kr. Anonymkode: 7b582...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå