AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Har et spørsmål. Jeg har ikke noe kontakt med min familie og de har heller ikke med mine barn av god årsaker. Måtte ha en samtale med et familiemedlem og da sa jeg at det var greit at vi kunne ha megling, angrer på dette da jeg innser at jeg ble manipulert. Er det noe som kan brukes mot meg at jeg ombestemte meg? Anonymkode: 38104...771
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Hva skulle bli brukt mot deg? Anonymkode: 4e05c...12e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Her mangler det mye info, men hvis du mener du har blitt manipulert så er det vel bare å si det. Det er jo en ganske bedriten ting å gjøre, så ville generelt vært åpen og sagt det rett ut hvis jeg opplevde det slik. Anonymkode: 47ef7...e50 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Hva mener du med megling? Anonymkode: 7e465...90a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Hvorfor skulle du ikke ha ønsket et slikt møte? Du vil jo ikke komme dårlig ut av det hvis du ikke har noe å skjule. At du nekter noe samarbeid eller megling vil jo kun se dårlig ut for deg. Vet ikke hva slags megling det er snakk om, men slik er det vel i de fleste tilfeller. Anonymkode: 75eee...054
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har et spørsmål. Jeg har ikke noe kontakt med min familie og de har heller ikke med mine barn av god årsaker. Måtte ha en samtale med et familiemedlem og da sa jeg at det var greit at vi kunne ha megling, angrer på dette da jeg innser at jeg ble manipulert. Er det noe som kan brukes mot meg at jeg ombestemte meg? Anonymkode: 38104...771 Hvis du ikke orker og ha omgang med din familie av hensyn til dine barn og din egen helse og trygghet så ikke gjør det heller. Jeg tror det skal være trygt å avbestille meglingen, men kanskje det skulle være lurt å øke den fysiske avstand (flytting) også med det samme? Anonymkode: 839a2...4ff
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva skulle bli brukt mot deg? Anonymkode: 4e05c...12e De er klin gærne med en haug av pskyiske lidelser Anonymkode: 38104...771
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her mangler det mye info, men hvis du mener du har blitt manipulert så er det vel bare å si det. Det er jo en ganske bedriten ting å gjøre, så ville generelt vært åpen og sagt det rett ut hvis jeg opplevde det slik. Anonymkode: 47ef7...e50 Men en muntlig avtale er jo ikke bindene? Anonymkode: 38104...771
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du ikke orker og ha omgang med din familie av hensyn til dine barn og din egen helse og trygghet så ikke gjør det heller. Jeg tror det skal være trygt å avbestille meglingen, men kanskje det skulle være lurt å øke den fysiske avstand (flytting) også med det samme? Anonymkode: 839a2...4ff Har ikke bestilt, kunn lagd en muntlig avtale med familie medlemmet men mistenker at vedkommende tok opptak da h*n lider av paranoia og veldig mange lidelser. Vi skal flytte rett før jul heldigvis Anonymkode: 38104...771
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle du ikke ha ønsket et slikt møte? Du vil jo ikke komme dårlig ut av det hvis du ikke har noe å skjule. At du nekter noe samarbeid eller megling vil jo kun se dårlig ut for deg. Vet ikke hva slags megling det er snakk om, men slik er det vel i de fleste tilfeller. Anonymkode: 75eee...054 Hvorfor skal jeg møte familie som ikke vil mitt beste? Anonymkode: 38104...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå