AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Jeg og kjæresten min gjorde det slutt for en tid tilbake siden. Jeg har kjærlighetssorg men samtidig ingen ønske om gå tilbake til forholdet. Problemet er at i etterkant av bruddet kommer det drypp med informasjon utenifra om tidligere ting han har gjort mens vi var sammen. Bla rykter om utroskap, kriminalitet, og hendelser med andre personer. Innimellom hører jeg at han er knust over bruddet, så hører jeg at han har ligget med en annen dame mens vi var sammen. Jeg har ikke konfrontert han med noe av dette, men sitter igjen her å føler at jeg har vært lurt trill rundt hele forholdet vårt. Det har vært slutt et par måneder nå og jeg har hørt slike drypp hele veien. Hvordan i alle dager skal jeg kunne bearbeide alt dette uten å snakke med han? Jeg tror kanskje han ikke ville vært ærlig med meg uansett, spesielt ikke hvis dette er sant, da er det ingen tegn på at han er en person som ikke er tilbøyelig til å lyve. Samtidig som jeg ønsker å ringe han å at han skal si at ingenting av dette er sant. Hadde i det minste lyst å sitte igjen med gode minner fra et fint forhold, enn å føle at alt bare har vært en løgn. Føler meg så utrolig sviktet og er konstant kvalm og urolig… Noen gode råd? Kanskje fra noen som desverre har opplevd dette selv? Anonymkode: daa80...430
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 En løgner kan du ikke stole på. Du må bare gi det tid, så kommer du over han Anonymkode: d54f2...520 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Det er ikke noe poeng i å snakke med ham, for han kommer bare til å fortsette å lyve. Jeg har opplevd noe av det samme, men det er jo ingenting å hente i å snakke med ham om det, for han kommer jo bare til å fortsette å nekte, og det eneste som skjer, er at man selv blir mer frustrert og bruker lengre tid på å komme over ham. Fokuser på noe annet, han er ikke verdt tankene dine. Anonymkode: 876cb...3a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Jeg tenker det er jo veldig bra du får vite sannheten nå om han. Det gir deg jo enda større grunn til å holde deg langt unna han. Jeg har også opplevd hvor jeg fikk vite om mye mer eksen hadde gjort bak min rygg. Det jeg følte var at jeg ville konfrontere han med det, men jeg brukte god tid på å tenke før jeg gjorde noe. Så bestemte jeg meg for å aldri tillate å ha kontakt selvom det var veldig vondt. Og jeg er veldig takknemlig for det. Har møtt på han i etter tid og snakka med han. Men det er bare overfladisk prat for å være hyggelig. Altså forholdet er slutt, så han vil jo ikke være ditt problem lenger. Men å føle seg lurt, er lov å føle. Anonymkode: f58a9...7d0 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 17.00): Jeg og kjæresten min gjorde det slutt for en tid tilbake siden. Jeg har kjærlighetssorg men samtidig ingen ønske om gå tilbake til forholdet. Problemet er at i etterkant av bruddet kommer det drypp med informasjon utenifra om tidligere ting han har gjort mens vi var sammen. Bla rykter om utroskap, kriminalitet, og hendelser med andre personer. Innimellom hører jeg at han er knust over bruddet, så hører jeg at han har ligget med en annen dame mens vi var sammen. Jeg har ikke konfrontert han med noe av dette, men sitter igjen her å føler at jeg har vært lurt trill rundt hele forholdet vårt. Det har vært slutt et par måneder nå og jeg har hørt slike drypp hele veien. Hvordan i alle dager skal jeg kunne bearbeide alt dette uten å snakke med han? Jeg tror kanskje han ikke ville vært ærlig med meg uansett, spesielt ikke hvis dette er sant, da er det ingen tegn på at han er en person som ikke er tilbøyelig til å lyve. Samtidig som jeg ønsker å ringe han å at han skal si at ingenting av dette er sant. Hadde i det minste lyst å sitte igjen med gode minner fra et fint forhold, enn å føle at alt bare har vært en løgn. Føler meg så utrolig sviktet og er konstant kvalm og urolig… Noen gode råd? Kanskje fra noen som desverre har opplevd dette selv? Anonymkode: Konfronterte du han. Rykter er ikke alltid til å stole på. Rykter kan ofres bli større og omhandle sjalusi i fra andre. Det er mange som forteller løgner om andre før å ødelegge for noen samt bli hørt. Det beste er å kunne snakke ut med eksen og at begge kan sitte igjenn med gode minner Anonymkode: d0e3d...f6b
Virrevirrevapp Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Du ville vel ut/ikke tilbake av en grunn. Nå tyder mye på at han hadde svin på skogen. Svarene får du neppe hos ham. Du får prøve å finne en slags ro i det å vite at forholdet ikke hadde ei framtid.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Alle rykter er ikke sanne da. Så skjekk kildene godt før du antar Anonymkode: f6626...149
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Konfrontere han ikke nei. Bestemte meg for å la det ligge, rykter er rykter. Holder på gode minner, men livet går videre uten han. Anonymkode: d9ce1...01c 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Konfrontere han ikke nei. Bestemte meg for å la det ligge, rykter er rykter. Holder på gode minner, men livet går videre uten han. Anonymkode: d9ce1...01c Har du ikke hatt noe dialog med han. Har du hørt mer i fra han i det hele tatt Anonymkode: d0e3d...f6b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 Dette høres skikkelig tungt ut. Har ikke erfart det samme. Husk at du er sterk. Du tar ledelsen i ditt eget liv, og i ditt eget sinn. Du har det du trenger for å bygge deg et godt liv fremover. Du kan se fremover nå. Du er sterk. Anonymkode: 2dd11...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå