Marvelous Skrevet 22. november 2023 #41 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min søster ønsker at vi dropper julegaver til oss voksne i år. Det syns jeg selvfølgelig er fornuftig, sett i dagens økonomiske situasjon. Nå er hun gift med ny mann, og de har fire barn(to hver fra tidligere). Det vil si at jeg har pleid å kjøpe gaver til fire barn og to voksne på ca 500 til hver, mens jeg får én gave fra dem på rundt 500. I år blir det altså at jeg kjøper gaver til barna, mens jeg ikke får noen gaver fra dem. Det er er koselig å kjøpe gaver til barna altså, og det er uaktuelt for meg å droppe dem, og det er jo mest barna jula handler om synes jeg. Men er det ikke litt gnient av min søster overfor meg å foreslå dette, når hun vet at jeg allikevel vil bruke mange penger på hennes og mannens barn? Har lyst til å si noe, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det frem uten å virke kjip… Anonymkode: e094e...b99 Kjøp en felles gave til barna, et spill de kan spille sammen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #42 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi gir gaver til barn og til de som ikke har barn, i både min og mannens søskenflokk. Det synes vi alle er mest rettferdig. Anonymkode: dd350...c41 Samme her 👍 Anonymkode: f20d7...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. november 2023 #43 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min søster ønsker at vi dropper julegaver til oss voksne i år. Det syns jeg selvfølgelig er fornuftig, sett i dagens økonomiske situasjon. Nå er hun gift med ny mann, og de har fire barn(to hver fra tidligere). Det vil si at jeg har pleid å kjøpe gaver til fire barn og to voksne på ca 500 til hver, mens jeg får én gave fra dem på rundt 500. I år blir det altså at jeg kjøper gaver til barna, mens jeg ikke får noen gaver fra dem. Det er er koselig å kjøpe gaver til barna altså, og det er uaktuelt for meg å droppe dem, og det er jo mest barna jula handler om synes jeg. Men er det ikke litt gnient av min søster overfor meg å foreslå dette, når hun vet at jeg allikevel vil bruke mange penger på hennes og mannens barn? Har lyst til å si noe, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det frem uten å virke kjip… Anonymkode: e094e...b99 Når du er barnløs er det naturlig at du får selv med en slik løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #44 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg bruker ca 300 på mine 5 tantebarn til jul, og kanskje opp mot 5 heller til fødselsdag Anonymkode: b89e2...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #45 Del Skrevet 22. november 2023 Kakao på pinne fra kremmerhuset i en fin kopp er en fin gave☺️ Anonymkode: b89e2...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå