AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 God dagen! Jeg har et lite problem om jeg kan si det slik. Jeg møtte en mann for ca 6-7 måneder siden, vi har blitt godt kjent med hverandre på den tiden. Jeg syns denne mannen var ganske kjekk å se på fra første stund og håpet det kunne blitt noe mer mellom oss. Han sa ganske tidlig ifra at han ikke var interessert i forhold men kun vennskap, jeg sa det var greit og har respektert hans “valg”. Med tiden har vi fått mer og mer kontakt, omgås flere ganger i uken. Jeg syns han gir noe miksede signaler med tanke på at han selv sa han kun ville ha vennskap. Og jeg mener noen av signalene er mer enn vennskapelig. Han tar kontakt med meg hver dag, om det er sms, ringing eller en form for sosiale medier- det er hyggelig at han tar kontakt og vil snakke osv. Men er det ikke i overkant mye kontakt kun som venner? Jeg syns han er beskyttende ovenfor meg når vi er ute blant folk, vanskelig og beskrive, men jeg oppfatter det slik i forhold til andre menn jeg har vært med. Han er litt gentleman til tider. Han spanderer alltid på meg, mat, aktiviteter, osv osv, jeg får ikke gitt tilbake på samme måte da han takker nei. Så jeg kan feks gjøre en hyggelig gest når vi møtes, kjøpe med noe han liker feks- for at jeg skal føle at jeg får gitt litt til han også. Han deler mye av seg selv, vi har god kommunikasjon. Eneste jeg syns er vanskelig er og få nøstet opp i om han faktisk kan være interessert? Jeg vet at det finnes gode mennesker her ute og mulig han bare er slik, jeg vet ikke. Måten han oppfører seg på har kommet mer og mer i løpet av månedene vi har blitt kjent. Vi har møtt hverandres venner og noe familie. Jeg syns dating nå til dags generelt er vanskelig😅, så tenkte og forhøre meg her. Jeg forstår at det “enkelt” kan oppklares om man snakker sammen, men jeg føler meg ganske lost og aner ikke hvordan jeg kunne kommet frem til det tema, også fordi han sa ifra tidlig at han kun ville være venner. Det skal sies at vi ikke er intime på noen som helst måte. Anonymkode: 0818f...b73
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Hva er alderen deres ? og hva er bak historien hans ? Og hvordan ble dere kjent ? Jobb? Dating app? Hobby? Anonymkode: 44abe...000
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er alderen deres ? og hva er bak historien hans ? Og hvordan ble dere kjent ? Jobb? Dating app? Hobby? Anonymkode: 44abe...000 35 og 37(han). Hva tenker du på med bak historien? Om du tenker tidligere forhold har han en del dårlig erfaringer, har han selv fortalt. Han sliter en del med tillit til mennesker, opplevd en del ting i livet som kanskje ikke alle gjør. Vi ble kjent på stranda via felles venner i sommer. Anonymkode: 0818f...b73
BobTheNoob Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Setter 100kr på at han: A) er litt usikker på seg selv B) har brent seg stygt på tidligere forhold og/eller dating C) har det litt utfordrende nå pga ting som ikke har med noe av dette å gjøre eller som har. D) generelt er en introvert/ forsiktig type E) har endret mening om deg og angrer på at han sa den bullshitten om vennskap Men at han 100% liker deg veldig godt. Det er veldig sjelden at menn gjør det du snakker om for hvem som helst. Det gjør de bare for de som har en ekstra plass i hjertet deres. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 7 minutter siden, BobTheNoob said: Setter 100kr på at han: A) er litt usikker på seg selv B) har brent seg stygt på tidligere forhold og/eller dating C) har det litt utfordrende nå pga ting som ikke har med noe av dette å gjøre eller som har. D) generelt er en introvert/ forsiktig type E) har endret mening om deg og angrer på at han sa den bullshitten om vennskap Men at han 100% liker deg veldig godt. Det er veldig sjelden at menn gjør det du snakker om for hvem som helst. Det gjør de bare for de som har en ekstra plass i hjertet deres. Enig med dette. Anonymkode: 921ed...731 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 BobTheNoob skrev (9 minutter siden): Setter 100kr på at han: A) er litt usikker på seg selv B) har brent seg stygt på tidligere forhold og/eller dating C) har det litt utfordrende nå pga ting som ikke har med noe av dette å gjøre eller som har. D) generelt er en introvert/ forsiktig type E) har endret mening om deg og angrer på at han sa den bullshitten om vennskap Men at han 100% liker deg veldig godt. Det er veldig sjelden at menn gjør det du snakker om for hvem som helst. Det gjør de bare for de som har en ekstra plass i hjertet deres. Enig! Så jeg ville forsiktig ha tatt det opp med han. Ala, "jeg liker deg, jeg føler du liker meg også,hva tenker du?" Anonymkode: 44abe...000
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 Om du har fått følelser for han hadde jeg konfrontert det. »Vet du sa du kun ønsket vennskap, men dette føles som mer enn det. Jeg liker det mer enn en venn. Men om vi bare er venner så vil jeg ut og date andre menn da jeg ønsker å finne meg en livspartner.» Om han sier «Kjør på!» så har du svaret ditt.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 Jeg sa ifra til til mannen min at vi bare skulle være venner. Jeg var ikke klar for dating igjen etter endel dårlige erfaringer. Som du sikkert allerede har skjønt endret det seg, siden jeg nettopp omtalte han som mannen min. Det er 13år siden, vi er gift og har 3 barn sammen. Du burde ta det opp med ham. Ikke la være å ta en sjanse på en du liker fordi han én gang for månedsvis siden sa at dere kun skulle være venner. Anonymkode: ddd29...e24
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 Et halvt år med vennskap uten et kyss en gang? Da tenker jeg at han er skaphomse. Anonymkode: 010cb...6a8 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Et halvt år med vennskap uten et kyss en gang? Da tenker jeg at han er skaphomse. Anonymkode: 010cb...6a8 Ikke projiser dine egne erfaringer over på andre Anonymkode: 00698...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #11 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke projiser dine egne erfaringer over på andre Anonymkode: 00698...c3d Rein vitenskap det der. Utrolig tafatt fyr. Anonymkode: bff7a...72c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #12 Skrevet 4. desember 2023 Hei igjen! Jeg slet litt med og finne igjen tråden. Jeg tok opp tema og fikk noen svar. Han har følelser, men er ikke klar for et forhold, av forskjellige grunner. Samtalen med han gjorde meg ikke klokere, heller mer forvirret. Han mente jeg kunne velge om vi enda skulle være venner enda. Jeg har ikke tatt fullstendig avstand ifra han. Men jeg trekker meg automatisk litt tilbake. Det er ikke noe lett og omgås når jeg nå vet det jeg vet. Jeg føler kanskje på at jeg blir en slags underholding, en og tilbringe tiden med samtidig som han har slitt og slite med som gjør at han ikke vil i noe forhold. Han sa ikke direkte at han ikke vil inn i noe forhold, men han er forsiktig med hva han gjør og velger. Er det ikke bare å løpe sin vei nå? Anonymkode: 0818f...b73
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #13 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei igjen! Jeg slet litt med og finne igjen tråden. Jeg tok opp tema og fikk noen svar. Han har følelser, men er ikke klar for et forhold, av forskjellige grunner. Samtalen med han gjorde meg ikke klokere, heller mer forvirret. Han mente jeg kunne velge om vi enda skulle være venner enda. Jeg har ikke tatt fullstendig avstand ifra han. Men jeg trekker meg automatisk litt tilbake. Det er ikke noe lett og omgås når jeg nå vet det jeg vet. Jeg føler kanskje på at jeg blir en slags underholding, en og tilbringe tiden med samtidig som han har slitt og slite med som gjør at han ikke vil i noe forhold. Han sa ikke direkte at han ikke vil inn i noe forhold, men han er forsiktig med hva han gjør og velger. Er det ikke bare å løpe sin vei nå? Anonymkode: 0818f...b73 Jo løp! Du har datet han altfor lenge allerede Anonymkode: e478f...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #14 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo løp! Du har datet han altfor lenge allerede Anonymkode: e478f...5a0 Helt enig! Hadde ikke sett for meg de svarene jeg fikk, men godt det kom frem i lyset. Jeg ser på en måte ingen fremtid med han, når han har følelser men ikke ønsker forhold- jeg syns ikke det henger på greip. Anonymkode: 0818f...b73
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #15 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Helt enig! Hadde ikke sett for meg de svarene jeg fikk, men godt det kom frem i lyset. Jeg ser på en måte ingen fremtid med han, når han har følelser men ikke ønsker forhold- jeg syns ikke det henger på greip. Anonymkode: 0818f...b73 Han har ikke de rette følelsene , men pakker det inn på en snill måte for å ikke såre deg og miste tilgangen på deg. Du og han kan aldri bli noe samme hvor mange sjanser du gir han Anonymkode: e478f...5a0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #16 Skrevet 4. desember 2023 Denne fyren anser deg ikke som bra nok til hverken sex eller forhold. Får du han full kanskje får du ligge med han. 1 hour ago, AnonymBruker said: Han har ikke de rette følelsene , men pakker det inn på en snill måte for å ikke såre deg og miste tilgangen på deg. Du og han kan aldri bli noe samme hvor mange sjanser du gir han Anonymkode: e478f...5a0 Følelser? Må dere damer gi dere med følelsespratet dere skjønner jo ingenting. Handler ikke om følelser, men at denne fyren ikke synes TS hverken er fysisk attraktiv nok eller interessant nok. Anonymkode: 3180b...94b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #17 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne fyren anser deg ikke som bra nok til hverken sex eller forhold. Får du han full kanskje får du ligge med han. Følelser? Må dere damer gi dere med følelsespratet dere skjønner jo ingenting. Handler ikke om følelser, men at denne fyren ikke synes TS hverken er fysisk attraktiv nok eller interessant nok. Anonymkode: 3180b...94b Snakk for deg selv, din misogynist. Du er bare her for å prøve å dra kvinner ned og føle seg som dritt bare fordi du har et drittliv. Anonymkode: e478f...5a0 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. desember 2023 #18 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei igjen! Jeg slet litt med og finne igjen tråden. Jeg tok opp tema og fikk noen svar. Han har følelser, men er ikke klar for et forhold, av forskjellige grunner. Samtalen med han gjorde meg ikke klokere, heller mer forvirret. Han mente jeg kunne velge om vi enda skulle være venner enda. Jeg har ikke tatt fullstendig avstand ifra han. Men jeg trekker meg automatisk litt tilbake. Det er ikke noe lett og omgås når jeg nå vet det jeg vet. Jeg føler kanskje på at jeg blir en slags underholding, en og tilbringe tiden med samtidig som han har slitt og slite med som gjør at han ikke vil i noe forhold. Han sa ikke direkte at han ikke vil inn i noe forhold, men han er forsiktig med hva han gjør og velger. Er det ikke bare å løpe sin vei nå? Anonymkode: 0818f...b73 Jupp. Han var ærlig og sa han ikke vil ha et forhold og la ballen hos deg om vennskap eller ikke. Og du ønsker mer. løp.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #19 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han har ikke de rette følelsene , men pakker det inn på en snill måte for å ikke såre deg og miste tilgangen på deg. Du og han kan aldri bli noe samme hvor mange sjanser du gir han Anonymkode: e478f...5a0 Jøss, er ikke det ganske kynisk? Spille på at en har følelser men samtidig ikke være klar for forhold? Selvom jeg har tatt avstand hører jeg ifra mannen hver eneste dag, opptil flere ganger om dagen. WhisperingWind skrev (3 timer siden): Jupp. Han var ærlig og sa han ikke vil ha et forhold og la ballen hos deg om vennskap eller ikke. Og du ønsker mer. løp. Det var leit. Jeg tenkte ikke på at han la ballen hos meg ang vennskap, jeg ser ikke på han som utspekulert/manipulerende. Jeg har som sagt tatt en del avstand men mannen kontakter meg daglig. Syns hele greia blir litt snodig Anonymkode: 0818f...b73
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #20 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jøss, er ikke det ganske kynisk? Spille på at en har følelser men samtidig ikke være klar for forhold? Selvom jeg har tatt avstand hører jeg ifra mannen hver eneste dag, opptil flere ganger om dagen. Det var leit. Jeg tenkte ikke på at han la ballen hos meg ang vennskap, jeg ser ikke på han som utspekulert/manipulerende. Jeg har som sagt tatt en del avstand men mannen kontakter meg daglig. Syns hele greia blir litt snodig Anonymkode: 0818f...b73 Da sier du klart fra til han at du er ute etter et forhold og ønsker ikke kun vennskap. Du respekterer at han ikke er ute etter et forhold, men ber om at han respekterer at du er ute etter et forhold og ikke flere vennskaper. Avslutt vennskapet på en grei måte. Anonymkode: 70232...cb2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå