AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Noen her inne som har fått snakke med de på tlf, eller t.o.m et møte med de? Det er punkter i saken min som kun de har kompetanse på. Virker som de er en beskyttet enhet som skal få slippe å ha med brukere/klienter å gjøre. Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei.. Anonymkode: f28aa...5fe
TBergh Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Hei. Send en e-post eller aller best, send et vanlig brev og vis til det du skriver: "Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei.. " Skriv at du sender kopi av dette brevet som orientering til Sivilombudsmann. Med vennlig hilsen TBergh 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 TBergh skrev (5 timer siden): Hei. Send en e-post eller aller best, send et vanlig brev og vis til det du skriver: "Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei.. " Skriv at du sender kopi av dette brevet som orientering til Sivilombudsmann. Med vennlig hilsen TBergh Takk for tips.. Anonymkode: f28aa...5fe
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 Nav arbeid og ytelser tar i mot skriftlige henvendelser via feks Ditt NAV Anonymkode: 194a4...8a6 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 15.52): Noen her inne som har fått snakke med de på tlf, eller t.o.m et møte med de? Det er punkter i saken min som kun de har kompetanse på. Virker som de er en beskyttet enhet som skal få slippe å ha med brukere/klienter å gjøre. Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei.. Anonymkode: f28aa...5fe Sesonginfluensa eller Covid -19! Mange sykemeldte på NAV fortiden, og mange NAV -ansatte er nok i en presset situasjon nå fortiden. Prøv å ver litt tålmodig, og send korespondanse på e-post. Anonymkode: 149fd...78d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Skrevet 23. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Nav arbeid og ytelser tar i mot skriftlige henvendelser via feks Ditt NAV Anonymkode: 194a4...8a6 Dette. TS: Bruk https://www.nav.no/skriv-til-oss Anonymkode: 96572...145 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Skrevet 23. november 2023 Mye kan kontaktsenteret svare på, og kan de ikke det så sender de en henvendelse om at du skal bli kontaktet av NAV Arbeid og ytelser. Anonymkode: 2021e...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #8 Skrevet 23. november 2023 On 11/22/2023 at 3:52 PM, AnonymBruker said: Noen her inne som har fått snakke med de på tlf, eller t.o.m et møte med de? Det er punkter i saken min som kun de har kompetanse på. Virker som de er en beskyttet enhet som skal få slippe å ha med brukere/klienter å gjøre. Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei.. Anonymkode: f28aa...5fe Min saksbehandler har alltid tatt kontakt for å få informasjonen som det var behov for. Jeg har selv aldri hatt behovet, gjennom lang behandling, ulike forsøk på andre tiltak, for å så ende opp med uføretrygd. Som for øvrig de brukte 20 dager på å godkjenne fra dagen søknaden ble sendt. Er du sikker på at du trenger å kontakte dem selv? Anonymkode: 9b3b0...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå