Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har fått snakke med de på tlf, eller t.o.m et møte med de? Det er punkter i saken min som kun de har kompetanse på.

Virker som de er en beskyttet enhet som skal få slippe å ha med brukere/klienter å gjøre.

Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei..

Anonymkode: f28aa...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Send en e-post eller aller best, send et vanlig brev og vis til det du skriver: "Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei.. "

Skriv at du sender kopi av dette brevet som orientering til Sivilombudsmann.

Med vennlig hilsen

TBergh

• Liker 3
Skrevet
TBergh skrev (5 timer siden):

Hei.

Send en e-post eller aller best, send et vanlig brev og vis til det du skriver: "Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei.. "

Skriv at du sender kopi av dette brevet som orientering til Sivilombudsmann.

Med vennlig hilsen

TBergh

Takk for tips..

Skrevet

Nav arbeid og ytelser tar i mot skriftlige henvendelser via feks Ditt NAV

Anonymkode: 194a4...8a6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 15.52):

Noen her inne som har fått snakke med de på tlf, eller t.o.m et møte med de? Det er punkter i saken min som kun de har kompetanse på.

Virker som de er en beskyttet enhet som skal få slippe å ha med brukere/klienter å gjøre.

Jeg oppnår ikke kontakt, selv ikke via saksbehandlere som sier de vil ta kontakt.. Passe lei..

Sesonginfluensa eller Covid -19!   Mange sykemeldte på NAV fortiden, og mange NAV -ansatte er nok i en presset situasjon nå fortiden. 

Prøv å ver litt tålmodig, og send korespondanse på e-post.

Anonymkode: 149fd...78d

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nav arbeid og ytelser tar i mot skriftlige henvendelser via feks Ditt NAV

Anonymkode: 194a4...8a6

Dette.

TS: Bruk https://www.nav.no/skriv-til-oss

Anonymkode: 96572...145

• Liker 1
Skrevet

Mye kan kontaktsenteret svare på, og kan de ikke det så sender de en henvendelse om at du skal bli kontaktet av NAV Arbeid og ytelser.

Anonymkode: 2021e...5f8

• Liker 1
Skrevet
On 11/22/2023 at 3:52 PM, AnonymBruker said:

Min saksbehandler har alltid tatt kontakt for å få informasjonen som det var behov for. Jeg har selv aldri hatt behovet, gjennom lang behandling, ulike forsøk på andre tiltak, for å så ende opp med uføretrygd. Som for øvrig de brukte 20 dager på å godkjenne fra dagen søknaden ble sendt.

Er du sikker på at du trenger å kontakte dem selv? 

Anonymkode: 9b3b0...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...