AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 (endret) Er det noen som har vært i Alaska ? Gjerne reist rundt litt der borte ? Driver å planlegger tur nå, er tidligpensjonist og singel. Vil ha noen skikkelige turer før alderen tar meg. Har inntrykk av at her diskuteres det mest Norge, Sverige og "Syden". Anonymkode: 016de...898 Endret 22. november 2023 av Rhodiola tittelen er endret i samarbeid med trådstarter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Hvorfor Alaska av alle amerikanske delstater å velge mellom? Du får da samme type natur/landskap her hjemme Anonymkode: eb4aa...52b
visp Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor Alaska av alle amerikanske delstater å velge mellom? Du får da samme type natur/landskap her hjemme Anonymkode: eb4aa...52b Så du ber ts om å holde det til Norge??
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 visp skrev (59 minutter siden): Så du ber ts om å holde det til Norge?? Hvordan klarte du å vri det om til det? Fins bedre delstater å velge, som California, Hawaii, Florida med sol og varme på denne tiden av året. Anonymkode: eb4aa...52b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor Alaska av alle amerikanske delstater å velge mellom? Du får da samme type natur/landskap her hjemme Anonymkode: eb4aa...52b Fordi jeg kan, vil og har lyst til å dra dit. Jeg skal til andre delstater også, men nå er det AL som står for tur. Jeg skal ta "White-pass railway Yuokon til Skagway, så lurer jeg litt på destinasjonene videre, før jeg skal til Anchorage. Det er flere muligheter, noen som har vært i Juneau f.eks. ? Anonymkode: 016de...898
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan klarte du å vri det om til det? Fins bedre delstater å velge, som California, Hawaii, Florida med sol og varme på denne tiden av året. Anonymkode: eb4aa...52b Skal ikke dra før til våren/forsommeren. Lite intr. i "plastic-America". TS Anonymkode: 016de...898 1
Rhodiola Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 Trådens tittel er endret fra ‘’Sikkert feil forum men …..’’. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå