Gå til innhold

Dere enslige som leier leilighet i Oslo nå, hvor mye betaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planer om å bo i kollektiv en stund for å spare opp EK, men nå er jeg så utrolig lei av å bo i kollektiv med dårlig stemning at jeg vurderer å leie mitt eget sted selv om det mest sannsynlig vil koste meg godt over det dobbelte. Hva ligger prisene på nå? Gjerne dere som ganske nylig har fått leiekontrakt - skriv gjerne størrelsen på leiligheten også!

Anonymkode: d0e7e...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min leier 30kvm i Oslo sentrum for 10.000. Men det tror jeg faktisk hører til unntakene. Tror ikke det er mulig å finne noe tilsvarende billig innenfor ring 2.

Anonymkode: ce8ca...02d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjæresten min leier 30kvm i Oslo sentrum for 10.000. Men det tror jeg faktisk hører til unntakene. Tror ikke det er mulig å finne noe tilsvarende billig innenfor ring 2.

Anonymkode: ce8ca...02d

Ja, det hørtes unormalt billig ut! Hadde tviholdt på leiligheten om jeg var ham.

Anonymkode: d0e7e...f7c

Skrevet

VI har en leilighet i komplekset vårt pa 33 kvadrat, sist gang gikk det for ca 13000 NOK ikke inkludert strøm, men internett er inkludert.

Det er på Ring 2, så ja det er dyrt, leiligheten er veldig fin dog, med egen veranda og bod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...