AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Han ligger på ryggen og jeg "rir" han. Egentlig litt komisk stilling for min del, eier jo ikke rytme, dessuten kommer disse vuggelydene mot veggen frem😂 men hvorfor liker han den stillingen så godt da? Er det mer motstand i den stillingen? Anonymkode: aa6b4...26d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ligger på ryggen og jeg "rir" han. Egentlig litt komisk stilling for min del, eier jo ikke rytme, dessuten kommer disse vuggelydene mot veggen frem😂 men hvorfor liker han den stillingen så godt da? Er det mer motstand i den stillingen? Anonymkode: aa6b4...26d Vet ikke om dere kvinner merker forskjellen der, men det føles anderledes og sterkere når jeg ikke styrer støtende, når man ikke vet hva som kommer, sterkere orgasme får jeg også Anonymkode: 6c150...ac8 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Det er en veldig god stilling fordi det gir kvinnen muligheten til å ta fullstendig styring i motsetning til aller fleste andre stillinger. Noen ganger er det veldig godt for oss å bare kunne ligge og nyte også. Anonymkode: b5ced...19c 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Min mann liker også at jeg er er på topp. Hans forklaring er at da får han betrakte meg, jeg er ekstra aktiv og engasjert, han kan bare fokusere på å nyte og jeg får lettere orgasme. Men han liker likevel best variasjon og vil også ta styringa. Anonymkode: d2dc1...8f6 1
Even Tuell Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Min favoritt er også at hun rir meg. Det er rett og slett deilig å bli pult og digg å kunne se på henne samtidig som jeg kjenner det hun gjør. Det er digg å ikke ha kontrollen, for når hun er øverst er det langt på vei hun som bestemmer alt. Hun bestemmer hvor mye, hvor dypt, hvor raskt og hvor hardt. Vil anta det er mye det samme som for kvinner når det er mannen som har styringen; det er rett og slett digg å bli knulla.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han ligger på ryggen og jeg "rir" han. Egentlig litt komisk stilling for min del, eier jo ikke rytme, dessuten kommer disse vuggelydene mot veggen frem😂 men hvorfor liker han den stillingen så godt da? Er det mer motstand i den stillingen? Anonymkode: aa6b4...26d Det er blandt favorittstillingene mine Om du mener at du ikke eier rytme, hjelper det sikkert å gjøre det oftere Øvelse gjør mester. Hva slags vuggelyder mot veggen? Anonymkode: 3e7df...d78
Bamseklemmer Skrevet 23. november 2023 #7 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han ligger på ryggen og jeg "rir" han. Egentlig litt komisk stilling for min del, eier jo ikke rytme, dessuten kommer disse vuggelydene mot veggen frem😂 men hvorfor liker han den stillingen så godt da? Er det mer motstand i den stillingen? Anonymkode: aa6b4...26d "Motstand" nå igjen😂 Jeg synes at urytmiske bevegelser er så utrolig mye deiligere og pirrende, enn sånn maskinell takt. Aller best liker jeg roterende hofter, og at vi kysser litt med små pauser. Da får du også en liten hvilepause. Som variasjon av dette, liker jeg at du grinder klitten din hardt mot meg. De fleste liker det, og jeg liker det fordi jeg hører på godlydene. Jeg kan faktisk få orgasme av det også, selv om lisskar'n ikke er inni. Jeg elsker lyden av senga som knirker i takt, eller dunker litt i veggen. Likeså pusting og pesing som må til for å oppnå den ustoppelige orgasme. Vanskelig å si at han er som meg da, jeg er ekstrem på lyder som tenner meg, pluss at jeg elsker å se kvinnen skjærer grimaser i orgasme-øyeblikket.. Det er så betryggende å se, at hun har det så deilig😘❤ Du har jo muligheter til å flytte senga noen cm fra veggen da?🤔 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 Så får han jo sw deg i all din prakt Anonymkode: 643d8...fd9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 Absolutt ikke tenk på at du ikke har rytme for det er garantert det siste han tenker på hvis han noen gang har ofret det en tanke 😅 Han har nok heller tanken på hvor utrolig deilig det er og hvor nydelig og tent han blir når han ser du sitter der opp og ser ned på han. Je selv tenner mer på jenta setter henda i brystkassa å støtter seg mens hun rir evt tar tak i henda hans å holder de mens hu bøyer seg fram og gir noen deilig kyss 😍😍 Anonymkode: 8bbae...568 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #10 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 1.55): Absolutt ikke tenk på at du ikke har rytme for det er garantert det siste han tenker på hvis han noen gang har ofret det en tanke 😅 Han har nok heller tanken på hvor utrolig deilig det er og hvor nydelig og tent han blir når han ser du sitter der opp og ser ned på han. Je selv tenner mer på jenta setter henda i brystkassa å støtter seg mens hun rir evt tar tak i henda hans å holder de mens hu bøyer seg fram og gir noen deilig kyss 😍😍 Anonymkode: 8bbae...568 Han liker det nok ja😊 Han vil nok ha sex med meg, men virker litt sjenert til å ta initiativet. Hvis jeg kun skal være hos han i ett par timer, er det for dumt å hive seg i seng da? Kjenner jeg hat lyst på han hele tiden🙈😅 Anonymkode: aa6b4...26d
Silvia515 Skrevet 25. november 2023 #11 Skrevet 25. november 2023 Opplever også at mange menn liker veldig godt å bli ridd. Vil tro det handler om å se mest mulig. Jeg liker følelsen av å bli sett på når jeg sitter og rir en mann, enten jeg sitter med fronten eller baken til.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #12 Skrevet 26. november 2023 Silvia515 skrev (21 timer siden): Opplever også at mange menn liker veldig godt å bli ridd. Vil tro det handler om å se mest mulig. Jeg liker følelsen av å bli sett på når jeg sitter og rir en mann, enten jeg sitter med fronten eller baken til. Ja han her så på meg hele tiden. Betyr det at de er betatt da? Han så hele meg følte jeg, beundrende blikk😄 ts Anonymkode: aa6b4...26d 1
Silvia515 Skrevet 26. november 2023 #13 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja han her så på meg hele tiden. Betyr det at de er betatt da? Han så hele meg følte jeg, beundrende blikk😄 ts Anonymkode: aa6b4...26d Godt spørsmål, noen ganger kan vi jo få følelsen av at mannen ser oss dypere i anus enn i øynene 😄
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #14 Skrevet 26. november 2023 Hva når dama er stor og tykk? Valker som velter seg nedover magen. Er det sexy?? Anonymkode: 72ac8...ca2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #15 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva når dama er stor og tykk? Valker som velter seg nedover magen. Er det sexy?? Anonymkode: 72ac8...ca2 Noen elsker også damer med litt ekstra. Vil tro at de synes det lan være sexy ja. Min smak er en annen, men som sagt.... Anonymkode: 643d8...fd9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #16 Skrevet 27. november 2023 Føles mye bedre med staken i nyta hennes når hun rir meg. Anonymkode: 57fc6...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå