Nusse12345 Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Tusen takk til deg som tipset meg om denne boken "Adult children of emotionally immature parents". I årevis har jeg slitt i forhold, lidd i det stille. Klandret meg selv for alt mulig og følt meg ubrukelig og dysfunksjonell. Har sååå mange ganger stilt meg selv spørsmål om hva som feiler meg og hvorfor jeg er på dette viset, hvorfor er jeg laget sånn?? Så leste jeg denne boken som en her på forumet anbefalte. Har lært så mye! Ting har liksom falt på plass og jeg kan begynne prosessen med å være stolt av meg selv i stede for å tenke at jeg er feil, og å skamme meg. Så til deg som jeg ikke husker hvem er: TUSEN takk for at du har gjort livet mitt bedre å leve ❤️❤️❤️ 1 8 1
Kaisada Skrevet 13. august 2024 #2 Skrevet 13. august 2024 Nusse12345 skrev (På 22.11.2023 den 14.28): Tusen takk til deg som tipset meg om denne boken "Adult children of emotionally immature parents". I årevis har jeg slitt i forhold, lidd i det stille. Klandret meg selv for alt mulig og følt meg ubrukelig og dysfunksjonell. Har sååå mange ganger stilt meg selv spørsmål om hva som feiler meg og hvorfor jeg er på dette viset, hvorfor er jeg laget sånn?? Så leste jeg denne boken som en her på forumet anbefalte. Har lært så mye! Ting har liksom falt på plass og jeg kan begynne prosessen med å være stolt av meg selv i stede for å tenke at jeg er feil, og å skamme meg. Så til deg som jeg ikke husker hvem er: TUSEN takk for at du har gjort livet mitt bedre å leve ❤️❤️❤️ jeg la den ut et par ganger<3. Den er treffende og veldig relevant for mange i vår situasjon<3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå