AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Har du selv eller noen du kjenner tatt halsløft? Eventuelt hvilken klinikk kan dere anbefale? Anonymkode: 897a5...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 Dytter Anonymkode: 897a5...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ingen? Jeg har lyst til å fjerne hamsterkinn og ta halsløft. Er 47 år. Anonymkode: aeb15...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen? Jeg har lyst til å fjerne hamsterkinn og ta halsløft. Er 47 år. Anonymkode: aeb15...325 Enig. Jeg vil ha vekk en begynnende kalkun hals. Koster flesk😆 Men det lar seg gjøre. Bare å sjekke aleris feks. Det har jeg gjort. Men det blir ikke nå. Men ja. Noen som har gjort dette? Evt andre ting med hake/hals? Anonymkode: 10d9a...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg har tatt for 3 år siden i Stavanger. Veldig fornøyd Anonymkode: 62173...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har tatt for 3 år siden i Stavanger. Veldig fornøyd Anonymkode: 62173...8fa Vil du fortelle litt mer? Grunn, kirurg og pris? Anonymkode: 1bcd5...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil du fortelle litt mer? Grunn, kirurg og pris? Anonymkode: 1bcd5...f43 Klinikk Stavanger. Ca 40000. Samme grunn som deg, ønsket å fjerne "saggete" hud på halssen Anonymkode: 62173...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tok kombinert hals- og nedre ansiktsløft for ett år siden. Superfornøyd! Har ikke hatt så definert kjevelinje noen gang, og resultatet ble veldig naturlig. Drøyt 180000 kr da dette var to operasjoner samtidig. Cosmo Clinic Oslo. Anonymkode: e3638...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #9 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tok kombinert hals- og nedre ansiktsløft for ett år siden. Superfornøyd! Har ikke hatt så definert kjevelinje noen gang, og resultatet ble veldig naturlig. Drøyt 180000 kr da dette var to operasjoner samtidig. Cosmo Clinic Oslo. Anonymkode: e3638...b42 180.000?!? Hjelpes, det er det dobbelte av hva jeg trodde…. Er det virkelig så dyrt, eller overpriser Cosmo? Anonymkode: 1bcd5...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #10 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tok kombinert hals- og nedre ansiktsløft for ett år siden. Superfornøyd! Har ikke hatt så definert kjevelinje noen gang, og resultatet ble veldig naturlig. Drøyt 180000 kr da dette var to operasjoner samtidig. Cosmo Clinic Oslo. Anonymkode: e3638...b42 Jeg har også vurdert cosmo klinikken. Hvem ble du operert av? Ville du valgt samme klinikk igjen hvis du skulle gjort noe annet? Anonymkode: 9249d...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #11 Del Skrevet 16. oktober 2024 180' 😳 Jeg har alltid tenkt at jeg ikke bryr meg om litt rynker, men det var helt til jeg møtte en yngre mann. Ble plutselig veldig klar over kalkunhalsen jeg har fått 😅 Noen som har prøvd ikke kirurgisk behandling av noe slag og er fornøyd? Anonymkode: 01b09...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 16. oktober 2024 #12 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg fettsugde dobbelthaken for jeg savnet kjeven. Kostet 19.000 på Novela klinikken. Dette var ikke løft i og for seg, men pynting Ja, jeg er ganske fornøyd. Litt rynker under haka enda, dette gjorde jeg for ca et år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #13 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 180' 😳 Jeg har alltid tenkt at jeg ikke bryr meg om litt rynker, men det var helt til jeg møtte en yngre mann. Ble plutselig veldig klar over kalkunhalsen jeg har fått 😅 Noen som har prøvd ikke kirurgisk behandling av noe slag og er fornøyd? Anonymkode: 01b09...30a Ikke kirurgisk behandling, som i kremer mener du? Selvfølgelig finnes det ingen kremer i hele verden som kan fjerne saggende og hengende, slapp hud. Er huden først blitt rynkete og slapp så den henger, er det kun kirurgi som kan fjerne det. Noe annet er å bare å falle for villedende reklame fra kosmetikkprodusentene som vil tjene penger på deg. Anonymkode: a918f...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #14 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke kirurgisk behandling, som i kremer mener du? Selvfølgelig finnes det ingen kremer i hele verden som kan fjerne saggende og hengende, slapp hud. Er huden først blitt rynkete og slapp så den henger, er det kun kirurgi som kan fjerne det. Noe annet er å bare å falle for villedende reklame fra kosmetikkprodusentene som vil tjene penger på deg. Anonymkode: a918f...ab0 Nei, tenkte mer på laser, ulthera etc. Anonymkode: 01b09...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #15 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, tenkte mer på laser, ulthera etc. Anonymkode: 01b09...30a Jeg har sett på laser og Profilho, men laser og fillerdamen sa kirurgi var tingen. Anonymkode: d58d9...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #16 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har sett på laser og Profilho, men laser og fillerdamen sa kirurgi var tingen. Anonymkode: d58d9...089 Takk ❤️ Kirurgi er bare så dyrt og omfattende at det sitter litt langt inne å gjøre det. Anonymkode: 01b09...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #17 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 180.000?!? Hjelpes, det er det dobbelte av hva jeg trodde…. Er det virkelig så dyrt, eller overpriser Cosmo? Anonymkode: 1bcd5...f43 Som jeg skrev var dette både ett ansiktsløft og halsløft, altså to operasjoner som ble gjort samtidig. Bare halsløft, inkludert fettsuging av halsen, koster 79000. Anonymkode: e3638...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #18 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har også vurdert cosmo klinikken. Hvem ble du operert av? Ville du valgt samme klinikk igjen hvis du skulle gjort noe annet? Anonymkode: 9249d...6cf Jeg ble operert av Hilde, hun er superproff! Har allerede vært der igjen for ett annet inngrep. Hadde aldri latt noen andre skjære i meg. Grunnen er at på Cosmo har de kirurger som spesialiserer seg på enkeltområder. Ikke "alltmulig"-kirurger. De har egne kirurger for ansikt, egne for bryst og mage, egne for åreknuter osv. osv. Du får mobilnummeret til din kirurg, som er tilgjengelig når det måtte være, dersom det er behov etter inngrepet. Man føler seg trygg og veldig godt ivaretatt. Når det gjelder såpass stort inngrep som jeg hadde, ville jeg være garantert å ikke havne i hendene til en First Price-kirurg🤭 Jeg hadde gjort det igjen, hvis jeg måtte! Jeg er ikke betalt for å reklamere for klinikken, altså 😄! Anonymkode: e3638...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #19 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som jeg skrev var dette både ett ansiktsløft og halsløft, altså to operasjoner som ble gjort samtidig. Bare halsløft, inkludert fettsuging av halsen, koster 79000. Anonymkode: e3638...b42 Ok, jeg trodde man fikk en kombipris på ansikt/hals. Det var fryktelig dyrt og vanskelig å forsvare i heimen dessverre. Jeg har også inntrykk av at Cosmo og muligens flere aldri tar kun hals. Anonymkode: 1bcd5...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #20 Del Skrevet 16. oktober 2024 Kommer til å ta ansiktsløft og halsløft, men kommer aldri til å fjerne fett fra hals eller ansikt. Fettet deres er gull når dere blir eldre, det er jo det som får dere til å se unge ut! Embrace the fat! Huden ser mye flottere ut når den strammes over litt fett, kontra når det blir renska. Man mister volum fast enough. Synes han her har flotte resulteter: https://www.youtube.com/channel/UCXSWRM1E7gENmv0jC6gBOXw men det er åpenbart ikke aktuelt å fly til statene for å løfte noe, men det blir sjukt vanskelig å finne riktig kirurg her til lands når man får se så få referanser. Anonymkode: dab1e...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå