AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Svare meg på om det er mer turbulens på vinteren? Barna vil så gjerne en tur til London. Men vet ikke om jeg tør 🤦🏻♀️ Anonymkode: a9478...9e4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Det er ganske vanskelig å svare på For vær er ikke noe som er "fast og stabilt". https://www.wideroe.no/reise/tips/hva-er-egentlig-turbulens De roligste flyturene får du faktisk i klart vintervær, for da er lufta tung og stabil, sier Bye. Anonymkode: b76d1...72c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ganske vanskelig å svare på For vær er ikke noe som er "fast og stabilt". https://www.wideroe.no/reise/tips/hva-er-egentlig-turbulens De roligste flyturene får du faktisk i klart vintervær, for da er lufta tung og stabil, sier Bye. Anonymkode: b76d1...72c Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: a9478...9e4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Svare meg på om det er mer turbulens på vinteren? Barna vil så gjerne en tur til London. Men vet ikke om jeg tør 🤦🏻♀️ Anonymkode: a9478...9e4 Nei, turbulens er ofte knyttet til varmluft. Sommerstid er det langt mindre turbulens over vann (kjøligere overflate) enn over land. Så lenge det ikke er uvær skulle det ikke være et problem. Anonymkode: 497fe...d34 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Skrevet 23. november 2023 Turbulens er ikke farlig, og det er sjelden kraftig turbulens i Europa. Prøv å tenk på alle flyvningene som gjennomføres i løpet av en dag. Hundrevis. Det skjer veldig veldig sjeldent ulykker. Bare tenk sist du hørte om en flystyrt i Europa. Det er mange mange år siden Anonymkode: 5b605...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå