Macaron Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Ønsker tips til eyeliner for våtkanten som sitter godt hele dagen. Har kjøpt etter råd fra jenter på parfymerier men alle glir ned og så blir jeg sort under øyet. Ønsker også tips til øyensminkefjerner som tar vekk all øyensminke og som ikke svir i øyet. 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 Macaron skrev (1 time siden): Ønsker tips til eyeliner for våtkanten som sitter godt hele dagen. Har kjøpt etter råd fra jenter på parfymerier men alle glir ned og så blir jeg sort under øyet. Ønsker også tips til øyensminkefjerner som tar vekk all øyensminke og som ikke svir i øyet. 😃 Kajalen fra makeup mekka og Essence er mine favoritter!! Sitterhele dagen. Jeg føler at jeg har prøvd alle de dyre merkene,og alle smitter selvom de er vannfast.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 22. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2023 Tak for tips. Skal sjekkes. 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Del Skrevet 22. november 2023 flusa skrev (4 timer siden): Kajalen fra makeup mekka og Essence er mine favoritter!! Sitterhele dagen. Jeg føler at jeg har prøvd alle de dyre merkene,og alle smitter selvom de er vannfast.. Men dette er jo ikke kajal, men eyeliner... Anonymkode: 72f11...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. november 2023 #5 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men dette er jo ikke kajal, men eyeliner... Anonymkode: 72f11...503 Jo,en kajal er eyeliner. Mener du sånn flytende,eller? Jeg trodde ikke man kunne bruke det i våtkanten..ser for meg at det vil renne inn i øynene og svi.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Del Skrevet 23. november 2023 flusa skrev (4 timer siden): Jo,en kajal er eyeliner. Mener du sånn flytende,eller? Jeg trodde ikke man kunne bruke det i våtkanten..ser for meg at det vil renne inn i øynene og svi.. Er ikke kajal og eyeliner to forskjellige ting da? Man kan vel ikke bruke en eyeliner på våtkanten? Anonymkode: 72f11...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 23. november 2023 #7 Del Skrevet 23. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke kajal og eyeliner to forskjellige ting da? Man kan vel ikke bruke en eyeliner på våtkanten? Anonymkode: 72f11...503 Ordene kajal og eyeliner brukes litt om hverandre. En kajal (som den @flusa) la ved bildet av) er "tørr" og kan fint brukes til begge deler, en eyeliner derimot er "fuktig" og kan riktignok brukes på våtkanten hvis man ikke har annet for hånden, men risikoen for pandaøyne er relativt stor siden den ikke får tørket ordentlig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå