Gå til innhold

Kondombruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra tid til annen dater jeg menn i 40-årene. De fleste av dem har barn, og vil ikke ha flere. De har derfor sterilisert seg. Jeg har likevel ønsket at de bruker kondom. Dette er menn jeg kun har datet et par ganger, og derfor synes jeg kondombruk er på sin plass. 

Flere blir "rare" da, og sier at de ikke har brukt kondom på tjue år. De fomler noe voldsomt og kommer med små "stikk" til meg, altså underforstått, at de hater å bruke kondom. 

Er det virkelig for mye å forlange at menn man har datet i kort tid, bruker kondom, selv om de er sterilisert? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Nei det er på sin plass, man vet aldri hvordan tilstanden er der man dupper pikken. 

Skrevet
MissKatt skrev (1 minutt siden):

Fra tid til annen dater jeg menn i 40-årene. De fleste av dem har barn, og vil ikke ha flere. De har derfor sterilisert seg. Jeg har likevel ønsket at de bruker kondom. Dette er menn jeg kun har datet et par ganger, og derfor synes jeg kondombruk er på sin plass. 

Flere blir "rare" da, og sier at de ikke har brukt kondom på tjue år. De fomler noe voldsomt og kommer med små "stikk" til meg, altså underforstått, at de hater å bruke kondom. 

Er det virkelig for mye å forlange at menn man har datet i kort tid, bruker kondom, selv om de er sterilisert? 

Nei, det er ikke for mye å forlange. Så lenge man ikke er "eksklusive" er det helt på sin plass med kondom, sterilisert eller ikke 🙂

M47

Anonymkode: 3eeae...217

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Man kan da ha klamydia og verre ting, selv om man er sterilisert

Anonymkode: ecdb6...084

Skrevet

Greia er at kondom legger ofte en "demper" på lyst og spontanitet. DERFOR er det mange som ikke bruker det. 

Men det er helt innafor og greit å forlange det. Du får slenge det i trynet på dem at sexsykdommer fortsatt er eksisterende tross sterilisering. 

• Liker 4
Skrevet

Det er spesielt viktig å bruke kondom med dem som er imot å bruke kondom. Det ligger i oppførselen deres at de er mer uforsiktig og har større sjangse for å ha noe. 

Men jeg hadde ikke vært i humør til sex med en mann som ga meg stikk for å beskytte meg fra sykdom. 

Anonymkode: 38f3f...6fe

• Liker 2
Skrevet

Taylor Tomlinsen har en vits om at hvis man ber menn om å bruke kondom så reagerer de på samme måte som en femåring som blir bedt om å ha en jakke over halloweenkostymet. Den er gangske morsom. 

Men ja, det er helt innafor. Spesielt de som ikke har brukt på 20 år har stor sannsynlighet for å være en vandrende smittekilde. 

Anonymkode: a0ab1...963

Skrevet

Nei, før man har fått på plass eksklusiviteten er det ikke noe å si på at man ønsker kondombruk, selv om man er sterilisert. Selv om det selvsagt kan være kjempestor forskjell på opplevelsen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er spesielt viktig å bruke kondom med dem som er imot å bruke kondom. Det ligger i oppførselen deres at de er mer uforsiktig og har større sjangse for å ha noe. 

Men jeg hadde ikke vært i humør til sex med en mann som ga meg stikk for å beskytte meg fra sykdom. 

Anonymkode: 38f3f...6fe

Helt enig! Han kan ha pult ei annen uten beskyttelse kun timer i forveien uten at du vet noe, hvordan hadde du taklet det? Knapt tørr pikk etter å ha vert inni ei annen liksom🤮

Anonymkode: 9dc89...087

Skrevet
MissKatt skrev (1 time siden):

pul heller menn som tar ansvar

Anonymkode: cd266...33c

Skrevet

En vet aldri om dama har pult noen andre bare timer før, så jeg anbefaler kondom. Ikke så gøy å "piske" kremen etter noen andre uten kondom. 

Anonymkode: 37328...308

Skrevet
MissKatt skrev (4 timer siden):

Hvis du at du vil bruke kondom så hadde det vert greit for meg og hadde akseptert det selvfølgelig  selv om jeg er sterilisert 

Skrevet
6 hours ago, MissKatt said:

Små sure stikk høres ut som en vanvittig usexy måte å ha forspill på. Jezz ... det hadde vært kroken på døra for min del.

Er en sterilisert mann og jeg hadde kanskje ikke vært verdens flinkeste til å foreslå kondombruk selv. Den viktigste risikoen for meg i mine øyne er allerede tatt bort ved at jeg er sterilisert. Kondom ville nok derfor vært langt nede på oppmerksomhets-lista ... ikke fordi jeg ønsker å være en ass, men fordi den største konsekvensen av et samleie er ikke lengre aktuell. I tillegg ville jeg neppe gått til sengs med noen jeg selv anså som "risikoutsatt" (selv om man aldri kan vite).
Men om det ble et tema hadde jeg selvsagt brukt det uten å gjøre noe nummer ut av det. Kondomer er på ingen måte et nederlag og sex med kondom er uendelig mye bedre enn ingen sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...