AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 prøvde meg på netthandel, og ville kjøpe noen gavekort til jul. Da kommer det at det ikke gjelder i forhold til at jeg får noe gratis. Det er dårlig...hmmm, stemmer dette da? Anonymkode: 63e3b...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): prøvde meg på netthandel, og ville kjøpe noen gavekort til jul. Da kommer det at det ikke gjelder i forhold til at jeg får noe gratis. Det er dårlig...hmmm, stemmer dette da? Anonymkode: 63e3b...370 ja. Anonymkode: 41efa...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. november 2023 #3 Del Skrevet 22. november 2023 Det gjelder ikke for adventskalender, heller. Enig med deg i at det er dårlig, for man bruker jo penger hos dem enten det er gavekort, adventskalender eller hva som helst annet. Jeg synes for øvrig denne formen for markedsføring, med gaver hvis man kjøper for en viss sum, er litt tvilsom i seg selv. De skaper kjøpepress, helt bevisst. Og veldig mange lar seg påvirke, enten de vil eller ikke. (Hvis det ikke hadde påvirket folk ville de ikke gjort slik.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Del Skrevet 22. november 2023 10 minutter siden, Ullvott said: Jeg synes for øvrig denne formen for markedsføring, med gaver hvis man kjøper for en viss sum, er litt tvilsom i seg selv. De skaper kjøpepress, helt bevisst. Og veldig mange lar seg påvirke, enten de vil eller ikke. (Hvis det ikke hadde påvirket folk ville de ikke gjort slik.) Enig! Jeg har også opplevd at det ikke har vært mulig å takke nei til gavene, når det har vært noe jeg ikke har trengt. Veldig tvilsom praksis å bare sende ut, uansett. Anonymkode: d3208...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Del Skrevet 22. november 2023 ok, kan man ikke takke nei heller? merkelig. Jeg tenkte kjøpe gavekort til noen nieser der, slik at jeg kan få et duftlys til meg sjøl.....men nå gidder jeg ikke. Velger heller en lokal butikk i bygda her...begynner å bli lei sånn lureri. Er også lei av at uansett hvor jeg handler så spør dei : er du medlem? hva er tlfnr? uten å se på meg en gang...kanskje jeg bare skal kutte ut dette medlemsgreiene. Hilsen voksen dame som syns det var bedre før :9 ts Anonymkode: 63e3b...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå