AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Kan det være sammenheng mellom svimmelhet og mangel på b9 vitamin og samt lav b12 men på grensen? Har sterke menstruasjonen også .. Anonymkode: a6240...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 Ja, jeg tror det! Jeg hadde lavt folat i fjor høst og opplevde i alle fall mye svimmelhet i den perioden. Hos meg var i tillegg d-vitaminnivåene i nedre sjiktet, men likevel innafor. Anonymkode: 8797c...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Del Skrevet 22. november 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg tror det! Jeg hadde lavt folat i fjor høst og opplevde i alle fall mye svimmelhet i den perioden. Hos meg var i tillegg d-vitaminnivåene i nedre sjiktet, men likevel innafor. Anonymkode: 8797c...bc6 Ja lavt d vitamin og... Anonymkode: a6240...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Del Skrevet 22. november 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det være sammenheng mellom svimmelhet og mangel på b9 vitamin og samt lav b12 men på grensen? Har sterke menstruasjonen også .. Anonymkode: a6240...9da Ja, veldig sammenheng. B-12 er lurt å ha godt innenfor normalen, over 400 minst. Anonymkode: 0fa58...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Del Skrevet 22. november 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Ja lavt d vitamin og... Anonymkode: a6240...9da Dette er også viktig viktig å få opp, påvirker mental og fysisk helse på flere plan. Hvor lavt d vitamin har du? Anonymkode: 0fa58...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå