AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg har hørt at man ikke skal ha teppe på gulv som har varmekabler, stemmer dette? Jeg skulle så gjerne hatt det da jeg synes det blir lunere, samt at det ikke blir så mye ekko/støy inne. Det er sånn folie med varme her, ikke vannbåren. Anonymkode: 158da...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har hørt at man ikke skal ha teppe på gulv som har varmekabler, stemmer dette? Jeg skulle så gjerne hatt det da jeg synes det blir lunere, samt at det ikke blir så mye ekko/støy inne. Det er sånn folie med varme her, ikke vannbåren. Anonymkode: 158da...a88 Stemmer at man ikke skal dekke til gulvet når det er gulvvarme ja. Hvis du skal bruke tepper må du hvertfall ha noe som puster og slipper gjennom varmen. Anonymkode: e28e4...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Del Skrevet 22. november 2023 Naboen opplevde at limet under flisene løsnet og ble masse løse fliser pga tykt teppe på gulv med varmekabler. Hadde nok funket med riktig type teppe, så spør om teppet funker til type gulv. Anonymkode: bebd1...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Del Skrevet 22. november 2023 Merker det bare et plagg eller håndkle blir liggende på baderomsflisene med varmekabler under. Det blir seriøst glohett! Så ja, det er nok ikke så bra med teppe. Anonymkode: 00de8...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Del Skrevet 22. november 2023 Det er kun med vannbåren varme at det er trygt med tepper på gulvene. Varmekabler kan bli farlig varmt med noe liggende på gulvet. Da må det være noe som varmen kan gå greit igjennom. Anonymkode: dd5f5...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Del Skrevet 23. november 2023 Legg en genser der og se hvor varmt det blir. Det er ikke trygt nei. Anonymkode: c1732...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå