AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Altså.. Gjort noe han visste ville såre deg, men gjorde det likevel? Fordi han ville? Eller fordi det var viktig for han? Hva ble konsekvensene? Anonymkode: c5cf7...2c2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså.. Gjort noe han visste ville såre deg, men gjorde det likevel? Fordi han ville? Eller fordi det var viktig for han? Hva ble konsekvensene? Anonymkode: c5cf7...2c2 Jepp… lovet å ikke gjøre det igjen. Varte i en måned knapt, så tok jeg han i å gjøre det samme. Dreide seg om å ha kontakt med en person bak min rygg. Ikke utroskap, heller ingen jeg hadde bekymret meg for at han kunne vært utro med. Men jeg kjente denne andre personen og jeg syns det var ubehagelig at dem sendte meldinger og møttes på byen planlagt og at jeg ikke ble informert om det når det skjedde eller i etterkant. Måtte selv konfrontere han begge gangene jeg fikk vite det fra andre. Anonymkode: bb0bf...f7e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Ja, lovet å slutte å drikke, gjorde det ikke, kjeftet når jeg tok det opp. Jeg gikk fra ham. Nå angrer han og lover igjen, sier han har sluttet, men det er for sent. Anonymkode: 31d11...0b1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Tja. Jeg ble veldig sint på ham en gang. Men det handlet ikke om tillitsbrudd. Mer prioritereringer. Konsekvensene ble at vi nesten slo opp men også at han ble bedre på det området. Anonymkode: f5d0b...65a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Ja sånn ca 1000 ganger i samboerskspet, konsekvens: samlivsbrudd. Anonymkode: 8ebba...af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå