Gå til innhold

6dpo, EL 14/15 nov! Noen fler?

Snusmumrikken123

Anbefalte innlegg

Er det noen som er likt, eller så og si likt?🥹 kan vi snakke om symptomer og hvordan det går, om det klaffet eller ikke?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom over i tråden for vi som er i dpo land, der er vi flere som snart skal begynne å teste😃 Jeg selv er 8 dpo i dag, el 13.nov🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie05 skrev (3 timer siden):

Kom over i tråden for vi som er i dpo land, der er vi flere som snart skal begynne å teste😃 Jeg selv er 8 dpo i dag, el 13.nov🙌🏼

Jeg også!🥹 Har litt stikkinger og smerter nederst i magen og i siden, helt tullerusk i hodet med humørsvingninger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BE28 skrev (1 time siden):

Jeg også!🥹 Har litt stikkinger og smerter nederst i magen og i siden, helt tullerusk i hodet med humørsvingninger 😂

Jeg kjenner på smerter i korsryggen og har hatt murringer i noen dager nå - som er typisk for meg rett før mens 😫 Men håper jo at det også kan bety det motsatte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie05 skrev (1 time siden):

Jeg kjenner på smerter i korsryggen og har hatt murringer i noen dager nå - som er typisk for meg rett før mens 😫 Men håper jo at det også kan bety det motsatte 😅

Det hååååper jeg også🥹 Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BE28 skrev (17 timer siden):

Det hååååper jeg også🥹 Hvor lenge har dere prøvd?

Dette er bare pp4, det klaffet på samme tidspunkt sist, så hadde et håp om det samme nå😅 Men har begynt å spotte litt og negativ test i dag, så det blir nok en pp5. Hva med dere?🙌🏼

Endret av Annie05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annie05 skrev (8 timer siden):

Dette er bare pp4, det klaffet på samme tidspunkt sist, så hadde et håp om det samme nå😅 Men har begynt å spotte litt og negativ test i dag, så det blir nok en pp5. Hva med dere?🙌🏼

Pp3, første baby🫶🏼 Sluttet på pilla i august  og har hatt så uregelmessig syklus🥹 Håper det går nå🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken123 skrev (På 22.11.2023 den 7.13):

Er det noen som er likt, eller så og si likt?🥹 kan vi snakke om symptomer og hvordan det går, om det klaffet eller ikke?❤️

Akkurat likt her! 🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkulator skrev (34 minutter siden):

Akkurat likt her! 🤩

Har du noe symptomer? Har du testa noe?🥹❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken123 skrev (4 minutter siden):

Har du noe symptomer? Har du testa noe?🥹❤️

Skulle spørre deg om det samme! Ikke testet enda, selv om jeg har så lyst😂 Har du testa? Jeg føler at puppene er litt ømme og er litt kvalm, men det kan være innbilt også, enn du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkulator skrev (10 minutter siden):

Skulle spørre deg om det samme! Ikke testet enda, selv om jeg har så lyst😂 Har du testa? Jeg føler at puppene er litt ømme og er litt kvalm, men det kan være innbilt også, enn du? 

Ikke testa selv enda!!! Ryker sikkert på en test i morgen😂 har bare masse stikkninger/menssmerter. Fikk ikke ømme pupper før uke 5-6 med sønnen min 😮‍💨 kjenner etter symptomer hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BE28 skrev (4 timer siden):

Pp3, første baby🫶🏼 Sluttet på pilla i august  og har hatt så uregelmessig syklus🥹 Håper det går nå🥰

Krysser fingrene for deg!🥰 Hadde helt tullete syklus selv begge ganger etter pilleslutt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken123 skrev (17 minutter siden):

Ikke testa selv enda!!! Ryker sikkert på en test i morgen😂 har bare masse stikkninger/menssmerter. Fikk ikke ømme pupper før uke 5-6 med sønnen min 😮‍💨 kjenner etter symptomer hele tiden

Jeg tenkte å teste på lørdag, om jeg klarer å la være i morgen😅 Kjenner også etter hele tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annie05 skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk positiv test i dag🥹❤️

Har noen av dere testet enda?😃🤞🏼

Ååå gratulerer 😭❤️ kan du ta bilde av testen????? Hvor mange dpo er du? Tok idag, svak strek, så tør ikke håpe så veldig enda🥹 

IMG_0807.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken123 skrev (11 minutter siden):

Ååå gratulerer 😭❤️ kan du ta bilde av testen????? Hvor mange dpo er du? Tok idag, svak strek, så tør ikke håpe så veldig enda🥹 

IMG_0807.jpeg

Tusen takk!🥰 Min så helt lik ut som din når jeg testet i går kveld🤞🏼Jeg er 10 dpo i dag. Tok også clearblue digital med ukesindikator som viste 1-2 uker 🙌🏼 

Skal du teste igjen i kveld?😃 Min slo ut mer da.

IMG_2818.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Annie05 skrev (6 minutter siden):

Tusen takk!🥰 Min så helt lik ut som din når jeg testet i går kveld🤞🏼Jeg er 10 dpo i dag. Tok også clearblue digital med ukesindikator som viste 1-2 uker 🙌🏼 

Skal du teste igjen i kveld?😃 Min slo ut mer da.

IMG_2818.jpeg

Omg😍😍 ja er nødt til å teste i kveld 😂 testene mine slår som regel ikke ut på morningen. Da jeg ble gravid med sønnen min fikk jeg bare positive utpå dagen og på kvelden! Når på kvelden tok du testen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken123 skrev (4 minutter siden):

Omg😍😍 ja er nødt til å teste i kveld 😂 testene mine slår som regel ikke ut på morningen. Da jeg ble gravid med sønnen min fikk jeg bare positive utpå dagen og på kvelden! Når på kvelden tok du testen? 

Åå, gøy!😍 Bildet over er fra i dag tidlig, men når jeg så antydning til strek i går var det rundt 19-tiden🙏🏼 Da må du oppdatere her i kveld!🤞🏼Og ikke drikk noe😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye! Herregud så gøy❤️ Håååper vi andre blir like heldige❤️

Endret av BE28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie05 skrev (6 timer siden):

Åå, gøy!😍 Bildet over er fra i dag tidlig, men når jeg så antydning til strek i går var det rundt 19-tiden🙏🏼 Da må du oppdatere her i kveld!🤞🏼Og ikke drikk noe😅

Tok denne testen i kveld 🥹 

IMG_0827.png

IMG_0820.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...