Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker og hode fungerer virkelig ikke her nå i natten, 

Plutselig hadde man en blødning igjen nå i uke 13 + 3, I følge hva jeg leser så bør man ta kontakt med lege ved blødning fra uke 13. men burde jeg ta kontakt med legevakten nå inatt eller vente til imorgen tidlig ? 
Jeg blir helt tåket i hode her og usikker på hva som er lurt og gjøre akkurat nå..

Anonymkode: 3bad9...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakta og hør om du bør ta en sjekk og eventuelt om når du bør komme. Blør du mye? Jeg har blødd med en av mine flerr ganger uten at det var noe galt. Jeg ville uansett tatt kontakt med legen i morgen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er så usikker og hode fungerer virkelig ikke her nå i natten, 

Plutselig hadde man en blødning igjen nå i uke 13 + 3, I følge hva jeg leser så bør man ta kontakt med lege ved blødning fra uke 13. men burde jeg ta kontakt med legevakten nå inatt eller vente til imorgen tidlig ? 
Jeg blir helt tåket i hode her og usikker på hva som er lurt og gjøre akkurat nå..

Anonymkode: 3bad9...f16

Ring legevakten å hør hvis du er usikker. Som legen min sa: det er bare å ta det med ro, hvis noe galt skjer så er det egentlig ikke så mye vi får gjort utenforstående og naturen går sin gang - og stress gjør alt bare verre. Så jeg hadde kanskje bare ventet hvis ikke blødningen var dramatisk.

Mange blør litt her og der i svangerskapet uten at det er grunn til bekymring, så sålenge du ikke fossblør så kan det gå helt fint.

Anonymkode: ce578...29b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ring legevakten å hør hvis du er usikker. Som legen min sa: det er bare å ta det med ro, hvis noe galt skjer så er det egentlig ikke så mye vi får gjort utenforstående og naturen går sin gang - og stress gjør alt bare verre. Så jeg hadde kanskje bare ventet hvis ikke blødningen var dramatisk.

Mange blør litt her og der i svangerskapet uten at det er grunn til bekymring, så sålenge du ikke fossblør så kan det gå helt fint.

Ikke så mye vi får gjort uansett* skulle det stå😅 

Skrevet

Det kan gå fint hvis du fossblør også. ❤️ Er du usikker, ringer du, men husker de sa "det er ingenting vi kan gjøre med det". Men fikk ultralyd da. ❤️

Anonymkode: f714b...875

Skrevet

Jeg bødde siste gang i uke 24. Kontaktet ikke lege for det var ikke så mye og tenkte det var et godt tegnså lenge jeg ikke blødde mye og ikke hadde noen form for smerter. Blødde ekstremt mye første trimester og et par ganger etter uke 12.

Anonymkode: 139fe...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...