Pappi Skrevet 22. november 2023 #21 Del Skrevet 22. november 2023 Devold, Aclima, Ice Breaker og Brynje. alle disse har vesentlig bedre kvalitet enn billigmerkene. Selv setter jeg kanskje Brynje sine som kombinerer netting mot huden og tradisjonell ull ytterst som favoritt. Det gir et ganske bredt komforområde temperaturmessig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #22 Del Skrevet 22. november 2023 Devold til både liten og stor. F.eks Devold Active Merino og Camoflower Merino. Uten tvil de beste jeg har prøvd, og jeg har mye ulltrøyer😅 (Janus, Kari Traa, Ulvang, Johaug, Helly Hansen, Pierre Robert…sikkert flere jeg ikke kommer på i farta). Anonymkode: db932...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 22. november 2023 #23 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg bruker bare vikafjell fra sport outlet nå. Eneste som har holdt flere sesonger uten hull 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkMusafir Skrevet 23. november 2023 #24 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vurderer virkelig Devold eller Aclima. Hører mye bra. Håper noen som har prøvd begge kan si noe. Fikk anbefalt Ulvang også i dag, men på butikken så fikk jeg inntrykk av personalet egentlig ikke ante veldig mye og ikke hadde testet dette selv. Anonymkode: ed98c...d00 Har brukt Aclima i sikkert 10 sesonger. Har fortsatt en høyhalset polo fra første sesong. Her går de inn og ut av både vaskemaskin og tørketrommel 🙈 Er veldig fornøyd med både de tynne og tykke ullstrøyene. Sverger til nettingutgaven når mye tid skal tilbringes ute. Ja, de har en dameutgave også. Det eneste minuset er at stillongser kan være litt knappe i benlengden. Egentlig fornøyd med ulltrøyene fra Devold også, men foretrekker Aclima. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 23. november 2023 #25 Del Skrevet 23. november 2023 Varmemessig er Lanullva best synes jeg. Men det er jo litt tykkere, så faller kanskje ikke i smak hos alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #26 Del Skrevet 23. november 2023 Devold duo active merino. Både til liten og stor. Vi er en eksemfamilie så vi kan ikke bruke ull rett mot huden så elsker devold sitt to-lags ullundertøy. Anonymkode: f97bb...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #27 Del Skrevet 23. november 2023 Pierre Robert var bra før, men ikke nå lenger. Det samme med Janus. Janustrøyen med glidelås i halsen som jeg kjøpte sist, har hull etter 3 gangers bruk, elendig kvalitet. Anonymkode: 72038...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugline Skrevet 24. november 2023 #28 Del Skrevet 24. november 2023 Aclima er min absolutte favoritt. Kanskje ikke det lekreste, men varmt og holdbart. Veldig fan av ullnettingen deres 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #29 Del Skrevet 24. november 2023 Prøv å sjekk ut ulliver.no De har ullklær av kvalitet 🙂 Anonymkode: 19bc8...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 28. november 2023 #30 Del Skrevet 28. november 2023 Har kun kjøpt Bergans i flere år nå og er kjempefornøyd. De er jo litt dyrere med verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ut på tur! Skrevet 28. november 2023 #31 Del Skrevet 28. november 2023 Aclima er gull! Har også flere sett med Devold som er brukt MYE, både til trening og friluftsliv. Expedition-serien deres er topp for ekstra varme. Når det er skikkelig kaldt bruker jeg netting innerst, og regulerer med en tynn eller tykkere ull utenpå der igjen før vindtett eller skall (+evt fleese eller annen mellomlag). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå