AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Var helt platinablond som barn. Nå er det nesten svart... hva kommer det av? Anonymkode: 47197...f9c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Lurer på det samme. Var nesten hvit i håret som barn. Nå mer brunt med rødt skjær. Blir mørkere og mørkere år for år syns jeg. Anonymkode: f9d02...6f6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Hmm, har ikke samme opplevelse. Helt motsatt faktisk. Håret mitt var kullsvart når jeg var liten. Når jeg ble litt eldre og gikk på barneskolen var det mørkt brunt og når jeg begynte på ungdomsskolen og videregående var det så lyst brunt at det nesten så mørkeblondt ut. Så da begynte jeg å farge det mørkere fordi jeg trives bedre med meg selv når jeg har mørkt brunt / nesten svart hår 😅 Anonymkode: 837c4...279
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Jeg hadde helt lys blondt hår frem til i fjor, da fylte jeg 35 år, og fikk helt plutselig brun-rødt hår. Utrolig merkelig at hårfargen plutselig skal endre seg så mye i midten av 30 årene. Med hensyn til aldring skulle man nesten tro det var motsatt, at man fikk mindre farge i håret. Anonymkode: 8e080...ad3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Jeg hadde på grensa til svart hår da jeg var liten, nå har det blitt brunt som voksen. Gener antar jeg, men veldig interessant Anonymkode: 2034a...aa9
Million Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Jeg var også lys blond som barn. Som 4 åring var håret hvitt, ser jeg på bilder, og så ble det mer "vanlig blondt" etter hvert, inntil jeg kom i tenårene. Da mørknet det til den kjipeste fargen av alle; kommunefargen. Eller askeblond som man sier om man vil være fin på det. Det er sånn halvmørkt askeblondt nå. Jeg farger det brunt jevnlig. Hvorfor endrer vi hårfarge gjennom livet? Det står en artikkel om det hos Forskning.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå