Gå til innhold

Kan du legge deg 00.00 og stå opp 05.00?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med et par vinglass innabords? 

Klarer du deg fint dagen etter? 

Anonymkode: 80630...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men da må jeg ha en god frokost og litt energiboost i løpet av dagen, så sovner jeg fort på kvelden.

Det er ikke lurt da, så det burde jo unngås.

Anonymkode: b4a9b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Med et par vinglass innabords? 

Klarer du deg fint dagen etter? 

Ja, det går veldig greit. Jeg sover uansett aldri godt når jeg har drukket alkohol, så fem timer høres i grunn helt normalt ut.

Merker ikke noe spes. til det dagen derpå, men kjører selvsagt ikke.

Anonymkode: 2ae26...60b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men da må jeg ha en god frokost og litt energiboost i løpet av dagen, så sovner jeg fort på kvelden.

Det er ikke lurt da, så det burde jo unngås.

Anonymkode: b4a9b...95b

Ei gang iblant. Gjør det ikveld og får en smule dårlig samvittighet for meg selv, men finnes ikke trøtt. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det går veldig greit. Jeg sover uansett aldri godt når jeg har drukket alkohol, så fem timer høres i grunn helt normalt ut.

Merker ikke noe spes. til det dagen derpå, men kjører selvsagt ikke.

Anonymkode: 2ae26...60b

To glass vin er ute av kroppen for lenge siden innen du står opp. 

Til spm.. Ja, det er helt normal døgnrytme for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visp skrev (1 minutt siden):

Sover du bare fem timer hver natt? Er det nok for deg i lengden? 

Anonymkode: 3d50b...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ett par glass" har ingen effekt, men kun fem timer søvn har det. Det kan gå an en gang i uka, men ikke mer...  Søvnmangel (akkumulert) er katastrofalt for meg, iaf 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Ts her, godt å høre at ikke alle mennesker er nazi på slikt. Jeg sover også dårligere eller mer urolig med ett par glass vin. Nå skjer det sjeldent nå på denne årstiden midt i uken, men ikveld har jeg hatt et hyggeligere selskap. Føler meg bare ikke trøtt. Bare redd for å våkne med en hang over. 2 glass vin er jo igrunnen ikke mye, å dette er hvitvin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sover du bare fem timer hver natt? Er det nok for deg i lengden? 

Anonymkode: 3d50b...a98

Det er sikkert ikke nok, for er alltid trøtt når jeg kommer hjem fra jobb. Men om jeg legger meg tidligere så har jeg en tendens til å våkne noen timer etterpå og slite med å sovne igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her, godt å høre at ikke alle mennesker er nazi på slikt. Jeg sover også dårligere eller mer urolig med ett par glass vin. Nå skjer det sjeldent nå på denne årstiden midt i uken, men ikveld har jeg hatt et hyggeligere selskap. Føler meg bare ikke trøtt. Bare redd for å våkne med en hang over. 2 glass vin er jo igrunnen ikke mye, å dette er hvitvin. 

Det er viktig med noen kosekvelder noen ganger:)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midnatt er tidlig for meg, og 05 er bare litt før normal morgen. Så det kunne jeg gjort uten problem flere dager i strekk, og sikkert noen uker på sommerstid. Men jeg vil jo være oppe lenger på kvelden så det hadde ikke skjedd likevel 

Anonymkode: bd162...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så redd for å bli stemplet for alkoholiker med 2 glass så sent på kvelden. Når jeg må opp så tidlig. Er 33år og voksen kvinne. Det er så mye hysteri rundt alkohol syntes jeg... ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan - ja. Om det er lurt - nei.

Også liker jeg ikke vin, så for min del blir det nok en trist kveld.

Anonymkode: b5c0b...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midnatt er tidlig for meg, og 05 er bare litt før normal morgen. Så det kunne jeg gjort uten problem flere dager i strekk, og sikkert noen uker på sommerstid. Men jeg vil jo være oppe lenger på kvelden så det hadde ikke skjedd likevel 

Anonymkode: bd162...eab

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan - ja. Om det er lurt - nei.

Også liker jeg ikke vin, så for min del blir det nok en trist kveld.

Vi voksne trenger ikke så mye søvn, søvn er oppskrytt. Jeg er irlybird, sikkert fordi jeg alltid står opp 05.00 og skal på jobb. Til vår fordel er det visstnok sunt for hjernen for oss voksne mennesker å legge seg sent. Enkelt googlesøk det...-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er så redd for å bli stemplet for alkoholiker med 2 glass så sent på kvelden. Når jeg må opp så tidlig. Er 33år og voksen kvinne. Det er så mye hysteri rundt alkohol syntes jeg... ts

Nei slutt a:laugh:

Stemplet som alkoholiker?? Du må leve litt; ikke prøve å være støpt fast i andres mal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi voksne trenger ikke så mye søvn, søvn er oppskrytt. Jeg er irlybird, sikkert fordi jeg alltid står opp 05.00 og skal på jobb. Til vår fordel er det visstnok sunt for hjernen for oss voksne mennesker å legge seg sent. Enkelt googlesøk det...-ts

Det kan godt hende, men jeg vet med meg selv at om jeg hadde gjort det så hadde jeg fungert dårlig. Men hva som passer andre kan ikke jeg uttale meg om, hver enkelt må jo gjøre det som er best for dem. Min uttalelse gikk kun ut på at for min del er det ikke spesielt lurt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra å være b menneske så sover jeg stort sett fra mellom 00-01 til  mellom.05-07. Av og til våkner jeg 04ca eller 04:30

Anonymkode: d764e...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte bare 2-4 timers søvn så 5 timer anser jeg som bra. Jeg tar det igjen i helgene med opptil 10-12 timer totalt, gjerne i flere omganger lørdager, i den grad det er mulig å ta igjen søvn, de lærde sier visst nei til det.

Anonymkode: b106e...724

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...