AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Føler meg ikke tiltrukket helt som det bør være, han er en flott mann. Men jeg klarer ikke å fantasere om han. Noen ganger når jeg har sex med en mann så føles det ut som at jeg ikke føler nytelse. Jeg klarer heller ikke å ha høy sexlyst, jeg kan gå evigheter uten å ha sex. Og når jeg har sex så syns jeg pikk er både rart og jeg syns mannekropper er finere når de har på seg klær og ikke avkledd. Og damekropper derimot er kjempefine. Jeg har utforsket med en kvinne og vil kategorisere meg som biseksuell, men jeg tror nå faktisk at jeg er lesbisk. Og jeg har oftere og oftere tittet mye på kvinner både på arbeid og ellers, og har fantasier om de. Og jeg ser mange kjekke menn også men føler ikke noe for de. Til tider så tenker jeg wow Oslo har jo sinnsykt mange pene kvinner. Jeg har utforsket med 1 kvinne før, og det var sinnsykt digg og kysse henne og å bli kysset. Nå vet ikke han mannen at jeg er biseksuell, det er kanskje greit å fortelle tidlig. Jeg kommer til å åpne forholdet kanskje. Æh vet ikke hva jeg vil😭 Anonymkode: 58073...a55
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Du bør fortelle han det ja. Bra du begynner å finne degselv 😊 Men lurer på, hvorfor må dere beholde forholdet? Liker du han på den måten? Vil ikke han møte noen som gjør? Vil ikke du finne deg en kvinne? Anonymkode: f2eee...010
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Hvorfor i all verden skal du fortsette å date denne mannen? Anonymkode: 130d3...f1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå