AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Butikkene bombarderer med sms og e-post om de "veldig gode tilbudene" hele uka, når sannheten er at det er de samme forbanna tilbudene som er resten av året. På mestergull kan man få "hele" 15 prosent på alt av diamanter. Og Cubus henger ut tøy de ikke har fått solgt fra ifjor. Kicks kjører 25% på alt. Bare hån. Jeg kommer ikke til å bruke en krone på disse såkalte "tilbudene". Man sparer en hundrelapp på en kjole. Koster mer å kjøre til senteret enn det man får igjen på "sparingen" fra handelen. Anonymkode: 5d408...852 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Så lei. Anonymkode: d33a4...455 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Typisk norge. Da black friday kom var det èn dag med greie tilbud. Nå har de black weeks i fire-fem uker med samme drit tilbudene som de kjører hele året. Anonymkode: 635cc...3b4 5
Portia Catonis Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Det er jo bare å melde seg av nyhetsbrevene... 🤨
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 Har jobbet i butikk, og det er utrolig hvordan folk kastet seg over rester fra ifjor bare fordi det er Black Friday. Så den dagen tømte vi lagrene. Utenom det så hater vi i butikkene Black Week, men når de som bestemmer slikt kun sitter på kontor blir det slik. Black Week er også den uken i året jeg rydder i mail-lista. De som spamer avfølger jeg. Anonymkode: cfe82...fd6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har jobbet i butikk, og det er utrolig hvordan folk kastet seg over rester fra ifjor bare fordi det er Black Friday. Så den dagen tømte vi lagrene. Utenom det så hater vi i butikkene Black Week, men når de som bestemmer slikt kun sitter på kontor blir det slik. Black Week er også den uken i året jeg rydder i mail-lista. De som spamer avfølger jeg. Anonymkode: cfe82...fd6 takk for tips. skal jaggu meg gå inn og melde meg av, har ikke tenkt på det engang Anonymkode: 77afb...afd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 Før kunne man gjøre kupp på den ene dagen i året. Nå er konseptet ødelagt med falske tilbud, og tilbud en hel måned. Vi kjøper ingenting. Anonymkode: fa67b...6e5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 Helt idiotisk! Men det reflekterer jo samfunnet ganske godt forøvrig. Masseproduksjon som skal gi profitt, profitt og atter profitt. Penger styrer, absolutt alt. Jeg er blitt en minimalist, vi trenger ikke halvparten av det dritet alle disse som kun er ute etter pengene dine prøver å prakke på deg. Ikke la meg begynne med matproduksjonen. Anonymkode: 8a76d...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 Da vet du hvordan vi som er drittlei jula lenge før desember har det Jula er i butikken i tidlig oktober. Er til å spy av. Black friday er ikke lenger EN dag, det er en måned. Anonymkode: 82bdf...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #11 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Typisk norge. Da black friday kom var det èn dag med greie tilbud. Nå har de black weeks i fire-fem uker med samme drit tilbudene som de kjører hele året. Anonymkode: 635cc...3b4 Siste jeg så var "black month" Anonymkode: fda6f...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå