AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Hei! Har fått kontakt med en jente,og vi har hverandre på snap. Vi ble kjent gjennom netter,og har småsnakket i 4 uker. Er ute etter venninner og vennskap-Bare så det er klart. Jeg har gjennom denne tiden prøvd å få til et møte,hun har avslått. Dette er egentlig ganske greit,livet skjer-den første tiden. Menpå grunn av at jeg ikke ønsker å være tidsfordriv og underholdning,slik jeg tidligere har opplevd-som jeg har sagt til henne-så ønsker jeg å få til et møte i virkeligheten. Nå er det gått 4 uker,og hun har enda ikke tid. Hva jeg stusser over, er at hun møter andre hun kjenner. Jeg er jo en bekjent,og vi vmsnakker jo om et kort møte(slik jeg ser det) over et glass eller noe,bare for å se om kjemien stemmer,i første omgang. Min tanke er; hvis vi ikke prioriterer hverandre nå, er det heller ikke realistisk at vi kommer til å møtes heller. Hun har jo egentlig bare livet som treffer henne,og hun sier hun kansje skal møte andre,i tillegg til jobb. Jeg er skeptisk til å fortsette kontakten,og sa jeg sa det til henne, ble hun tydeligvis oppgitt. Burde jeg kutte eller store på at hun faktisk vil møtes?? Reagerer også på at hun responderte med et <herregud>, på meningen jeg sa om dette,og føler kansje dette også betyr at vi ser veldig annerledes på hva venninner er allerede eller hva vi er ute etter? Har flere ganger uttrykt at jeg er ute etter venninner,og ikke snap venninner. Erfaringer,tips og innspill? Anonymkode: 29d9c...3f6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Hun synes du er masete og prøver å ghoste deg. Anonymkode: 1a159...325 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 ‘Å herregud’ var vel det jeg også hadde som respons etter å ha lest posten din…. Dere har bare hatt kontakt på snap i 4 uker, og du har allerede mast i mesteparten av den tiden om å treffes…? Og hva er galt med å være tidsfordriv og underholdning? Er da stort sett det å bygge vennskap går i. Og du følger med på at hun treffer andre mennesker og venner….??! Det høres virkelig ikke sunt ut på en plass. ’Hvis vi ikke prioriterer hverandre nå’ - seriøst, du må slutte å stresse og styre på sånn. Igjen, det er noen du knapt har hatt kontakt med på snap noen uker. Ro ned. La ting ta tid. Vennskap må få sjansen til å bygge seg opp naturlig. Anonymkode: 85fce...ac6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå