Gå til innhold

Norway Cup til sommeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, guttungen skal på Norway Cup til sommeren, der har vi aldri vært før. Tenker å ta hele familien med (5-14 år), men er det lurt? 

Er det OK å overnatte sammen med spillerne (mellomting mellom hotell og skole), eller anbefales f.eks hotell? 

Er det merkbart mer folk i Oslo disse dagene? 

Anonymkode: f322f...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stappa fullt på Ekeberg og alt som er av familiegreier. Jeg bor selv i nærheten og alt som er av kollektivtransport i området Ekeberg, Gamle Oslo er sprengt så for en 5 åring kan det kanskje bli litt mye. 

Anonymkode: a53f8...7a7

Skrevet

Jeg tenker det er gøy for laget/spillerne/sønnen din å overnatte «alene», uten foreldre/familien rundt seg. Hvis det ikke er lagt opp til noe annet da. Det er vår erfaring på cup’er. Vi reiser ofte med, men bor på eget hotell eller leier en leilighet.

Jeg merker godt det er Norway cup hvert år, men mest på t-banen og busser. Utover det er det ikke verre enn andre sommerturister. Synes det er så koselig å se fotballag, mange i Oslo for første gang, stå rundt i hele byen å vente på neste buss 😻

Jeg tror det er mye folk på Tusenfryd den uka. Mange lag drar innom der.

Anonymkode: 1bb1e...7df

• Liker 1
Skrevet

Jeg rømmer alltid byen den uka. Så mye folk som ikke vet hvordan man oppfører seg i storby. Men har man ferie og god tid, så er jo sommer i Oslo deilig, og det er mye som skjer. 
Bor dere på et attraktivt sted kan husbytte være noe, overnatting er dyrt om man vil bo sentralt.

Anonymkode: 2f0fa...bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...